G gunni Komt weleens kijken 21 nov 2010 #41 Milieusticker hoeft niet. Je komt niet in het centrum ofzo. Groeten
R ronald br Lid 21 nov 2010 #42 Dit jaar ga ik ook met het vrouwtje. We gaan waarschijnlijk op 5 dec met mijn zafira opc in het zwart. Dit is mijn eerste jaar daar naar toe. Is het verstandig om de laatste dag te gaan? Ik hoor wel.:agent
Dit jaar ga ik ook met het vrouwtje. We gaan waarschijnlijk op 5 dec met mijn zafira opc in het zwart. Dit is mijn eerste jaar daar naar toe. Is het verstandig om de laatste dag te gaan? Ik hoor wel.:agent
1 16v kadett c Loopt hier de deur plat 22 nov 2010 #43 origineel gepost door ronald br Dit jaar ga ik ook met het vrouwtje. We gaan waarschijnlijk op 5 dec met mijn zafira opc in het zwart. Dit is mijn eerste jaar daar naar toe. Is het verstandig om de laatste dag te gaan? Ik hoor wel.:agent het beste op een doordeweekse dag is het niet zo druk
origineel gepost door ronald br Dit jaar ga ik ook met het vrouwtje. We gaan waarschijnlijk op 5 dec met mijn zafira opc in het zwart. Dit is mijn eerste jaar daar naar toe. Is het verstandig om de laatste dag te gaan? Ik hoor wel.:agent het beste op een doordeweekse dag is het niet zo druk
H Harjan Post best veel 22 nov 2010 #45 origineel gepost door nova.... Volgende week maandag met een collega Wij gaan maandag ook
B bukzzzie Post best veel 23 nov 2010 #47 zondag ga ik... gewoon weer zoals gewoonlijk zonder sticker
1 16v kadett c Loopt hier de deur plat 23 nov 2010 #48 van hoelaat tot hoelaat is dit kan ik nergens vinden weet dit een
Z Zeagers Komt weleens kijken 23 nov 2010 #50 Ben er nu 3jaar op rij geweest. en ook dit jaar weer naar essen op 5 december
N nova.... Forumbewoner 23 nov 2010 #51 origineel gepost door Harjan origineel gepost door nova.... Volgende week maandag met een collega Wij gaan maandag ook :thumbup
origineel gepost door Harjan origineel gepost door nova.... Volgende week maandag met een collega Wij gaan maandag ook :thumbup
J JohnC Komt hier geregeld 24 nov 2010 #53 zaterdag gaan we weer eens kijken of er nog iets moois bij staat. en meteen ff een nieuwe radio voor de vivaro. :vertag
zaterdag gaan we weer eens kijken of er nog iets moois bij staat. en meteen ff een nieuwe radio voor de vivaro. :vertag
N nova.... Forumbewoner 24 nov 2010 #54 origineel gepost door Astraman Wel zwaaien dan he, ik loop er ook...
H Harjan Post best veel 24 nov 2010 #55 origineel gepost door Astraman Wel zwaaien dan he, ik loop er ook... Zwaai je wel terug dan
D dabok Komt hier geregeld 25 nov 2010 #56 Ik ook met mijn broerke.. ! Vorig jaar geweest en was goed bevallen.. !
O Opelkees Hoort bij de inboedel 25 nov 2010 #58 ik ga a.s. dinsdag ben er nog nooit geweest ben benieuwd:thumbup
G ganjaboy Komt weleens kijken 25 nov 2010 #59 is die sticker nu wel of niet verplicht?want ik zie hier en daar mensen die wel een sticker hebben en een hoop niet
is die sticker nu wel of niet verplicht?want ik zie hier en daar mensen die wel een sticker hebben en een hoop niet
N nvt_opel Komt weleens kijken 25 nov 2010 #60 origineel gepost door ganjaboy is die sticker nu wel of niet verplicht?want ik zie hier en daar mensen die wel een sticker hebben en een hoop niet is verplicht in essen maar ik kijk daar nie achter ben vorig jaar ook zonder sticker geweest
origineel gepost door ganjaboy is die sticker nu wel of niet verplicht?want ik zie hier en daar mensen die wel een sticker hebben en een hoop niet is verplicht in essen maar ik kijk daar nie achter ben vorig jaar ook zonder sticker geweest