Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
kolere jij hebt echt pech. en je hebt nu weer een berg werk te doen, en ik zeg houden die dett. als ie straks klaar is. en alleen in de zomer naar buiten
volgensmij kosten ze bij dcp in emmen 90 euro voor stof en iets meer dan 100 voor skaai.
maar ik heb en goei vrouwke die maakt die vur mij
zal wel es vragen wa da kost vur andere en wat voor iets wil je dan stof skaai en wat voor kleur. en een dak heb ik nog wel liggen als je het wilt dichtmaken zit alleen aan de ahterkant een klein antenneke op.
nu komen er dus toch weer de uitgelaste sr wielen onder ,maar het probleem is met die lage bandjes dat hij veel te veel toeren moet maken op de snelweg. ik kon in zijn 3 aan rijden en hij maakte met 80km/h ongeveer het aantal toeren in zijn 4 dat hij met 120km/h zou moeten maken.
is dit misschien met een automaat as op te lossen, of heeft iemand een ander idee?