Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
ik als eerlijke burger.zou ik bij elke supermarkt e.d een gevonden advertentie plaatsen.maar ze moeten wel cker kunnen bewijzen dat het geld van hun is.en als ze dan na 3 maanden nog niemand heeft kunnen bewijzen dat dat geld van de gereageerde persoon is hou ik het voor mezelf hahahahahahahahahahahaha
ik als eerlijke burger.zou ik bij elke supermarkt e.d een gevonden advertentie plaatsen.maar ze moeten wel cker kunnen bewijzen dat het geld van hun is.en als ze dan na 3 maanden nog niemand heeft kunnen bewijzen dat dat geld van de gereageerde persoon is hou ik het voor mezelf hahahahahahahahahahahaha
Ik zou het zeker houden. Laatst hadden ze bij ons in Breda een druglab opgerold en vonden ze 1 miljoen CASH! Die domme agenten hebben het gewoon afgegeven.
Ik had het wel geweten hoor.
Weet je hoeveel corsa A's je voor 275000 euri kan kopen? :afro
Ik zou het zeker houden. Laatst hadden ze bij ons in Breda een druglab opgerold en vonden ze 1 miljoen CASH! Die domme agenten hebben het gewoon afgegeven.
Weet je hoeveel corsa A's je voor 275000 euri kan kopen? :afro
[rquote=1890774&tid=144432&author=pastry]Ik zou het zeker houden. Laatst hadden ze bij ons in Breda een druglab opgerold en vonden ze 1 miljoen CASH! Die domme agenten hebben het gewoon afgegeven.
Weet je hoeveel corsa A's je voor 275000 euri kan kopen? :afro[/rquote]
Daar mee kun je volgens mij alle a corsatjes die in nederland nog rondrijden opkopen.:jerry:jerry