Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
1.5 week geleden een Senator A2 3.0E. 03-1986 geimporteerd uit DLD.
Jullie zullen de aankomende tijd wel wat vragen van mij voorbij zien komen, gezien er altijd wel wat valt te doen aan een oldtimer. (en heb NOG niet veel kennis van senators)
@GSE wrote:Wiecher is de maker van die brug,en die passen niet goed klep gaat niet goed dicht en licht wat hoger aan de bestuurderskant..
Mantzel bruggen passen beter.
Dank je,
Zal eens op zoek gaan.
Ik moet hem toch aanpassen, het is voor een rekord E, met ingekorte 3.0 liter buis, die is al iets hoger als de 2.2 inlaat. Wordt dus wel krap onder de kap.
Rijd idd zeer goed voor zijn leeftijd. Auto draait lekker weinig toeren op de snelweg zoals het hoort; bij 130 ca. 2500 toeren. In autos zonder 6 bak met kleine motoren draait de auto gerust 4000 toeren bij 130km/h, die logica heb ik nooit gesnapt.
Hoe weet je dat het le-jetronic is? Dat ding linksboven het luchtfilterhuis?
Mooie exemplaar, en mooie velgjes eronder !! :thumb :thumb
Maar raar, dat alles in Zwtserland de gehele productiecyclys het L-jetronic systeem gebruikt is ipv het LE. Zou dat iets te maken hebben gehad met de bergen (ijlere lucht, enz). Misschien ongevoeliger daarvoor?
Volgens mij zijn die 2 bracketjes van de ABS versteviiging niet altijd een voordeel. Er kan vocht in blijven staan, vooral als er troep in ligt. En dan rot het alsnog.
Nee die steuntjes zijn hol en het vocht kan weg lopen die zijn als het waren als een I die horizontaal ligt der zit een naad tussen binnenscherm en steun.
Die steuntje zijn wel een beter en de auto,s met ABS hebben over het algemeen minder roest als de non abs modellen