Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik snap het ook niet helemaal. Ooit wel eens gehoord van een apart systeempje met een luchtpomp en een schakelaar op het koppelingspedaal. Maar zoiets in je huidige inlaatsysteem bouwen gaat niet werken.
Ik weet dat er iets bestaat van een elektronische turbo die je aansluit op je luchtfilter slang. Hoe dit werkt en of dit uberhaupt iets doet vraag ik me al af..... en of er dan een Dumpvalve op kan zou ik ook niet weten.
Mocht er toch een manier zijn om dit op een atmosferische motor te bouwen, gaat dit geloof ik nooit het effect hebben wat een dumpvalve op een turbo doet.
Bedankt jullie reacties en looney dat gaat hem niet worden. Fijn dat er toch 3 personen wel serieus reageren. Maar wat david hier zijn tijd verdoet :wtf Ik had laats eens gehoord dat het kon op een geen turbo systeem dat het alleen het geluid gaf dus vandaar was de vraag. Maar is goed bedankt voor het advies. Ik zeg het idee toch af.