origineel gepost door postbusmanta
Het inderdaad een beetje vaag verhaal aan het worden........
Ik haak af...
We springen van de hak op de tak en weten niet welke werkzaamheden er hebben plaatsgevonden voordat het probleem zich begon voor te doen.
Met mijn excuses :cry
Ik kan het ook niet helemaal volgen.
Zeker na dit verhaal, weet ik dus niet meer wat er wel gedaan is, wat er niet en wat the hell een "bakje op ziten die de brandstof lucht verhouding regelt" is???
origineel gepost door matablikje
ik heb het geprobeer tis wat een vaag verhaal aan het worden heb nu de oude kabel boom er weer op heb overal weer stroom maar hij loopt nog niet ik heb eer ook een bakje op ziten die de brandstof lucht verhouding regelt als deze defect is loopt hij dan helemaal niet of slecht vroeg me af als dit het kan zijn alvast bedankt
Mijn advies, wees zo duidelijk mogelijk.
Begin met een duidelijke tijdslijn (neem daar zeker je tijd voor om die zo duidelijk mogelijk te maken)
Daarin moet staan, wanneer het probleem begonnen is, wat de symptomen toen waren. Wat is daarna gebeurd, wat heb je er precies aan gedaan, wat was het resultaat.
En probeer foto's te maken, zodat we weten wat je met bepaalde dingen bedoeld en we kunnen zien wat je precies gedaan hebt.
Probeer dus geen dingen snel snel neer te zetten.
Je kunt er beter 10 minuten langer over doen om iets neer te zetten. Dan dat we 10 dagen bezig zijn met uit puzzelen wat je nu precies bedoeld met bepaalde dingen.