D Dennisman Komt weleens kijken 27 feb 2011 #22 Ja helemaal gelukt bedankt. Het was wel eff een gepruts maar het is helemaal goed gekomen en weer lekvrij Maar wat lopen zn blok he' ik heb nu vandaag voor het eerst goed kunnen testen wat een koppel zeg in vergelijking met een x16xe. Mooi spul.
Ja helemaal gelukt bedankt. Het was wel eff een gepruts maar het is helemaal goed gekomen en weer lekvrij Maar wat lopen zn blok he' ik heb nu vandaag voor het eerst goed kunnen testen wat een koppel zeg in vergelijking met een x16xe. Mooi spul.
D Dennisman Komt weleens kijken 27 feb 2011 #23 Ja helemaal gelukt bedankt. Het was wel eff een gepruts maar het is helemaal goed gekomen en weer lekvrij Maar wat lopen zn blok he' ik heb nu vandaag voor het eerst goed kunnen testen wat een koppel zeg in vergelijking met een x16xe. Mooi spul.
Ja helemaal gelukt bedankt. Het was wel eff een gepruts maar het is helemaal goed gekomen en weer lekvrij Maar wat lopen zn blok he' ik heb nu vandaag voor het eerst goed kunnen testen wat een koppel zeg in vergelijking met een x16xe. Mooi spul.
V Vinci Forumbewoner 28 feb 2011 #24 [rquote=1878523&tid=143464&author=AA-16V]@Vinci, Die siliconen drieweg darm op jouw foto. Welk merk is die? En heeft die dezelfde diameters dan de originele? (Dus gewoon uitwisselbaat) Mercikes voor de antwoorden, Gerrit[/rquote] Als het goed is is hij van Samco, heb het even uitgezocht! Pasklare kits | Stroevemotorsport.nl Binnen de categorie Pasklare kits kunt kiezen uit de volgende onderliggende categorien: . Voor bijna alle auto merken leverbaar. www.stroevemotorsport.nl Is nog best betaalbaar zo'n complete set!
[rquote=1878523&tid=143464&author=AA-16V]@Vinci, Die siliconen drieweg darm op jouw foto. Welk merk is die? En heeft die dezelfde diameters dan de originele? (Dus gewoon uitwisselbaat) Mercikes voor de antwoorden, Gerrit[/rquote] Als het goed is is hij van Samco, heb het even uitgezocht! Pasklare kits | Stroevemotorsport.nl Binnen de categorie Pasklare kits kunt kiezen uit de volgende onderliggende categorien: . Voor bijna alle auto merken leverbaar. www.stroevemotorsport.nl Is nog best betaalbaar zo'n complete set!
V Vinci Forumbewoner 28 feb 2011 #25 [rquote=1878523&tid=143464&author=AA-16V]@Vinci, Die siliconen drieweg darm op jouw foto. Welk merk is die? En heeft die dezelfde diameters dan de originele? (Dus gewoon uitwisselbaat) Mercikes voor de antwoorden, Gerrit[/rquote] Als het goed is is hij van Samco, heb het even uitgezocht! Pasklare kits | Stroevemotorsport.nl Binnen de categorie Pasklare kits kunt kiezen uit de volgende onderliggende categorien: . Voor bijna alle auto merken leverbaar. www.stroevemotorsport.nl Is nog best betaalbaar zo'n complete set!
[rquote=1878523&tid=143464&author=AA-16V]@Vinci, Die siliconen drieweg darm op jouw foto. Welk merk is die? En heeft die dezelfde diameters dan de originele? (Dus gewoon uitwisselbaat) Mercikes voor de antwoorden, Gerrit[/rquote] Als het goed is is hij van Samco, heb het even uitgezocht! Pasklare kits | Stroevemotorsport.nl Binnen de categorie Pasklare kits kunt kiezen uit de volgende onderliggende categorien: . Voor bijna alle auto merken leverbaar. www.stroevemotorsport.nl Is nog best betaalbaar zo'n complete set!
F Fearless Forumbewoner 28 feb 2011 #26 3 slangen 185 euro.....ik vind het nog al... Grote kans dat sommige slangen niet echt gaan passen bij een corsa c20xe.
3 slangen 185 euro.....ik vind het nog al... Grote kans dat sommige slangen niet echt gaan passen bij een corsa c20xe.
F Fearless Forumbewoner 28 feb 2011 #27 3 slangen 185 euro.....ik vind het nog al... Grote kans dat sommige slangen niet echt gaan passen bij een corsa c20xe.
3 slangen 185 euro.....ik vind het nog al... Grote kans dat sommige slangen niet echt gaan passen bij een corsa c20xe.
V Vinci Forumbewoner 28 feb 2011 #28 Ja ik zag het ook net staan! Dacht dat het een complete set was!!
V Vinci Forumbewoner 28 feb 2011 #29 Ja ik zag het ook net staan! Dacht dat het een complete set was!!
X Xe_freakgrunn Komt weleens kijken 12 mrt 2011 #30 heeft iemand nog zo''n waterbuis liggen liefst metaal mijne heeft een kleine scheurtje ien is van plastic http://i287.photobucket.com/albums/ll153/LozzyAcc/C20XE/mig2.jpg
heeft iemand nog zo''n waterbuis liggen liefst metaal mijne heeft een kleine scheurtje ien is van plastic http://i287.photobucket.com/albums/ll153/LozzyAcc/C20XE/mig2.jpg
X Xe_freakgrunn Komt weleens kijken 12 mrt 2011 #31 heeft iemand nog zo''n waterbuis liggen liefst metaal mijne heeft een kleine scheurtje ien is van plastic http://i287.photobucket.com/albums/ll153/LozzyAcc/C20XE/mig2.jpg
heeft iemand nog zo''n waterbuis liggen liefst metaal mijne heeft een kleine scheurtje ien is van plastic http://i287.photobucket.com/albums/ll153/LozzyAcc/C20XE/mig2.jpg
K KRSA2000 Loopt hier de deur plat 12 mrt 2011 #32 [rquote=1880196&tid=143464&author=Fearless]3 slangen 185 euro.....ik vind het nog al... Grote kans dat sommige slangen niet echt gaan passen bij een corsa c20xe.[/rquote] Roose Motorsport maakt een passende set voor de corsa met c20xe.
[rquote=1880196&tid=143464&author=Fearless]3 slangen 185 euro.....ik vind het nog al... Grote kans dat sommige slangen niet echt gaan passen bij een corsa c20xe.[/rquote] Roose Motorsport maakt een passende set voor de corsa met c20xe.
K KRSA2000 Loopt hier de deur plat 12 mrt 2011 #33 [rquote=1880196&tid=143464&author=Fearless]3 slangen 185 euro.....ik vind het nog al... Grote kans dat sommige slangen niet echt gaan passen bij een corsa c20xe.[/rquote] Roose Motorsport maakt een passende set voor de corsa met c20xe.
[rquote=1880196&tid=143464&author=Fearless]3 slangen 185 euro.....ik vind het nog al... Grote kans dat sommige slangen niet echt gaan passen bij een corsa c20xe.[/rquote] Roose Motorsport maakt een passende set voor de corsa met c20xe.