C commoGSE Lid 10 jan 2011 #22 ja ik hoop dat die over 1 jaar af is want volgend jaar heb ik ook gala van school maar dat lukt denk niet want ik ben niet zo vaak er mee bezig
ja ik hoop dat die over 1 jaar af is want volgend jaar heb ik ook gala van school maar dat lukt denk niet want ik ben niet zo vaak er mee bezig
C commoGSE Lid 10 jan 2011 #23 ja ik hoop dat die over 1 jaar af is want volgend jaar heb ik ook gala van school maar dat lukt denk niet want ik ben niet zo vaak er mee bezig
ja ik hoop dat die over 1 jaar af is want volgend jaar heb ik ook gala van school maar dat lukt denk niet want ik ben niet zo vaak er mee bezig
B bettus accu Loopt hier de deur plat 10 jan 2011 #24 hee broertje, wij werken altijd samen toch? geen probleem hoor. geen ruzie of wat dan ook. soms dan....
hee broertje, wij werken altijd samen toch? geen probleem hoor. geen ruzie of wat dan ook. soms dan....
B bettus accu Loopt hier de deur plat 10 jan 2011 #25 hee broertje, wij werken altijd samen toch? geen probleem hoor. geen ruzie of wat dan ook. soms dan....
hee broertje, wij werken altijd samen toch? geen probleem hoor. geen ruzie of wat dan ook. soms dan....
B BlackSapphire Loopt hier de deur plat 11 jan 2011 #28 welkom! mooi project hoor broederliefde :angel
B BlackSapphire Loopt hier de deur plat 11 jan 2011 #29 welkom! mooi project hoor broederliefde :angel