O opelastrH Lid 3 jan 2016 #1 Waar kan je best de motor opkrikken bij het vervangen van een distributieriem? Enigste mogelijke plaats lijkt op de carterpan maar is dat wel slim? Kan dat het gewicht van de motor wel aan? Gaat om een 1.7 dtj in een astra H. Groeten, OpelAstrH
Waar kan je best de motor opkrikken bij het vervangen van een distributieriem? Enigste mogelijke plaats lijkt op de carterpan maar is dat wel slim? Kan dat het gewicht van de motor wel aan? Gaat om een 1.7 dtj in een astra H. Groeten, OpelAstrH
B bart-gsi Forumbewoner 3 jan 2016 #2 wat is er mis met de krikpunten van de auto zelf??? onder de dorpels
A arjontje Forumbewoner 3 jan 2016 #3 @bart-gsi wrote:wat is er mis met de krikpunten van de auto zelf??? onder de dorpels Daar heb je niks aan als je de motorsteun los haalt. Onder het carterpan kan het. Ik gebruik wel altijd een rubber blok om het gewicht nog verder te verdelen.
@bart-gsi wrote:wat is er mis met de krikpunten van de auto zelf??? onder de dorpels Daar heb je niks aan als je de motorsteun los haalt. Onder het carterpan kan het. Ik gebruik wel altijd een rubber blok om het gewicht nog verder te verdelen.
B bart-gsi Forumbewoner 3 jan 2016 #4 @arjontje wrote:@bart-gsi wrote:wat is er mis met de krikpunten van de auto zelf??? onder de dorpels Daar heb je niks aan als je de motorsteun los haalt. Onder het carterpan kan het. Ik gebruik wel altijd een rubber blok om het gewicht nog verder te verdelen. aahh ok... had even geen idee dat de steun los moest.. dan heb ik verder niks gezegd....
@arjontje wrote:@bart-gsi wrote:wat is er mis met de krikpunten van de auto zelf??? onder de dorpels Daar heb je niks aan als je de motorsteun los haalt. Onder het carterpan kan het. Ik gebruik wel altijd een rubber blok om het gewicht nog verder te verdelen. aahh ok... had even geen idee dat de steun los moest.. dan heb ik verder niks gezegd....
O opelastrH Lid 3 jan 2016 #5 ok, een rubberen blokje zoals dit blokje tussen krik en carterpan is voldoende? Heb schrik dat die carterpan vervormd. Groeten, OpelAstrH
ok, een rubberen blokje zoals dit blokje tussen krik en carterpan is voldoende? Heb schrik dat die carterpan vervormd. Groeten, OpelAstrH
B bart-gsi Forumbewoner 3 jan 2016 #6 gebruik je een garagekrik met een ronde dop dan zal denk ik deze beter geschikt zijn https://www.matthys.net/nl/Shop/144/rubberen-steunpads/1705/rubberen-opnameblok-130-x-30-mm" onclick="window.open(this.href);return false;
gebruik je een garagekrik met een ronde dop dan zal denk ik deze beter geschikt zijn https://www.matthys.net/nl/Shop/144/rubberen-steunpads/1705/rubberen-opnameblok-130-x-30-mm" onclick="window.open(this.href);return false;
B b07 Loopt hier de deur plat 3 jan 2016 #7 heb ook wel de krik onder de carterpan gezet zonder iets er tussen dat gaat prima. je kan er ook een stuk hout tussen zetten
heb ook wel de krik onder de carterpan gezet zonder iets er tussen dat gaat prima. je kan er ook een stuk hout tussen zetten