R royke2000 Post best veel 3 apr 2010 #1 hee ik heb een digitale klok van omega 3000 in mijn kadet gemaaakt maar heeft iemand een schema van die klok? moet nog bepaalde kleurcodes aansluiten :hmmz:hmmz
hee ik heb een digitale klok van omega 3000 in mijn kadet gemaaakt maar heeft iemand een schema van die klok? moet nog bepaalde kleurcodes aansluiten :hmmz:hmmz
M Mickel_MV6 Komt weleens kijken 4 apr 2010 #3 Bedoel je het schema van het dashboard? Klik maar eens op het Schema Topic hierboven, staan er ook voor een A-Omega tussen.
Bedoel je het schema van het dashboard? Klik maar eens op het Schema Topic hierboven, staan er ook voor een A-Omega tussen.
R royke2000 Post best veel 4 apr 2010 #5 origineel gepost door Mickel_MV6 Bedoel je het schema van het dashboard? Klik maar eens op het Schema Topic hierboven, staan er ook voor een A-Omega tussen. ik kan geen topik vinden:hmmz
origineel gepost door Mickel_MV6 Bedoel je het schema van het dashboard? Klik maar eens op het Schema Topic hierboven, staan er ook voor een A-Omega tussen. ik kan geen topik vinden:hmmz