Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
deze heeft toch te koop gestaan in helvoirt dacht ik.want ik heb zo,n kleine half jaar geleden op mp gekeken en kwam toen ook deze of zo,n cavalier tegen waar ik toen voor gebeld had en bod uit gebracht.suc6 met het zoeken naar een deur
deze heeft toch te koop gestaan in helvoirt dacht ik.want ik heb zo,n kleine half jaar geleden op mp gekeken en kwam toen ook deze of zo,n cavalier tegen waar ik toen voor gebeld had en bod uit gebracht.suc6 met het zoeken naar een deur
als de voorportieren net zo schaars aangeboden worden,
als dat achterportieren gezocht worden....
nha dan kun je nog wel ff..
komen deze bij hendri vandaan toevallig??????
had toen ik de vauxhall kocht bij hem ook de keus om 4 deuren mee te nemen ,maar omdat deze niet in d evauxhall paste heb ik enkel de linker voor deur mee genomen
als de voorportieren net zo schaars aangeboden worden,
als dat achterportieren gezocht worden....
nha dan kun je nog wel ff..
komen deze bij hendri vandaan toevallig??????
had toen ik de vauxhall kocht bij hem ook de keus om 4 deuren mee te nemen ,maar omdat deze niet in d evauxhall paste heb ik enkel de linker voor deur mee genomen
geen idee heb deze een maand of 5/6 geleden uit overdinkel gehaald :thumbup
geen idee heb deze een maand of 5/6 geleden uit overdinkel gehaald :thumbup