B brobbel1 Loopt hier de deur plat 27 sep 2010 #1 gister ochtend ben ik vader geworden van onze zoon. roelof. hij weegt 3220 en is 50 cm. en hij heeft al zijn eerste manta
gister ochtend ben ik vader geworden van onze zoon. roelof. hij weegt 3220 en is 50 cm. en hij heeft al zijn eerste manta
H hum Post best veel 27 sep 2010 #2 zoo van harte gefeliciteerd met jullie zoon roelof geniet d'r van gr herman
K Kermitkiller Hoort bij de inboedel 27 sep 2010 #4 hee gefeliciteerd wietse en vrouw en nu maar hopen dat het ook een echte mantadriver word
B brobbel1 Loopt hier de deur plat 27 sep 2010 #5 ty een manta rijder zal het vast wel worden. hopelijk zal hij er ook bij zijn bij de powertesting en vele ander meetings. zal niet veel ander auto's zijn dan manta's ben ook apetrots op het klein mannetje.
ty een manta rijder zal het vast wel worden. hopelijk zal hij er ook bij zijn bij de powertesting en vele ander meetings. zal niet veel ander auto's zijn dan manta's ben ook apetrots op het klein mannetje.
F Freestyler Loopt hier de deur plat 27 sep 2010 #6 Ook namens ons proficiat :thumbup (wel doorgeven aan Kelly he ) Btw, vraag me wel af, van wie heeft hij nu die slaperige uitdrukking??? :hmmz
Ook namens ons proficiat :thumbup (wel doorgeven aan Kelly he ) Btw, vraag me wel af, van wie heeft hij nu die slaperige uitdrukking??? :hmmz
M mantadevil Hoort bij de inboedel 27 sep 2010 #7 gefelliciteerd met de kleine ook vanaf deze kant jozef en miranda
A anoniem Hoort bij de inboedel 27 sep 2010 #9 Ook van harte vanaf deze kant en geniet er van, voor je het weet zijn ze groot:angel
M McLambo Hoort bij de inboedel 27 sep 2010 #11 Van harte! Mooie naam ook. Zo heet mijn pa ook! :thumbup
E egje Post best veel 27 sep 2010 #13 Gefeliciteerd met jullie zoon en dat hij maar gauw van de mant mag genieten. :wors
O opelmanta29 Post best veel 27 sep 2010 #14 Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon. Geniet ervan.
B brobbel1 Loopt hier de deur plat 27 sep 2010 #15 bedankt allemaal. vandaag heb ik ze opgehaald. en roelof heeft zijn eerste rit in de manta al gehad. en hij vondt het prachtig. zodra ik begon te rijden had meneer een smile van oor tot oor.
bedankt allemaal. vandaag heb ik ze opgehaald. en roelof heeft zijn eerste rit in de manta al gehad. en hij vondt het prachtig. zodra ik begon te rijden had meneer een smile van oor tot oor.
G Ghanz Forumbewoner 27 sep 2010 #18 ook namens ons hier gefeliciteerd met jullie zoon. wees er maar trots en zuinig op gr uut de krim