S Silver Loopt hier de deur plat 27 apr 2013 #21 mooie kar hoor. ik heb ook cruisecontrol af-fabriek, heb nog nooit een lampje gezien hoor.
M midnight black Hoort bij de inboedel 27 apr 2013 #22 Astra G/Zafira A hebben helaas geen controlelamp voor de cc maar alles is te maken! Sjieke Astra trouwens!
Astra G/Zafira A hebben helaas geen controlelamp voor de cc maar alles is te maken! Sjieke Astra trouwens!
D darknight2003 Post best veel 27 apr 2013 #24 Hmmm mooi dingetje, aardige wieltjes ook trouwens! Nu nog lager leggen haha.
Opeltje17 Forumbewoner 27 apr 2013 #25 Haha ja idd, maar eerst effe het nodige zoals een grote beurt en een achter bumpertje en dan ga ik hem verder veranderen.
Haha ja idd, maar eerst effe het nodige zoals een grote beurt en een achter bumpertje en dan ga ik hem verder veranderen.
Opeltje17 Forumbewoner 27 apr 2013 #27 100-150 heb net een mailtje gestuurd naar een auto demontage bedrijf die er nog ééntje had liggen dus zal maandag wel bericht krijgen.
100-150 heb net een mailtje gestuurd naar een auto demontage bedrijf die er nog ééntje had liggen dus zal maandag wel bericht krijgen.
D darknight2003 Post best veel 27 apr 2013 #28 Wat is t probleem? Spuitbusje op kleur, plekje bijwerken?
Opeltje17 Forumbewoner 28 apr 2013 #29 Hij heeft slecht herstelde achter schade de bumper is een beetje ingeknikt dus heeft ook niet meer de juiste vorm en de verf bladert af.
Hij heeft slecht herstelde achter schade de bumper is een beetje ingeknikt dus heeft ook niet meer de juiste vorm en de verf bladert af.
D darknight2003 Post best veel 28 apr 2013 #30 Hmmm bel klein gunnewiek anders eens, als die amdere tegenvalt. henben alles.van opel
Opeltje17 Forumbewoner 28 apr 2013 #31 @darknight2003 wrote:Hmmm bel klein gunnewiek anders eens, als die amdere tegenvalt. henben alles.van opel Dat is juist het bedrijf dat ik gemaild heb , idd goede ervaringen mee heb er al meerdere dingen voor mij vaders H vandaan gehaald.
@darknight2003 wrote:Hmmm bel klein gunnewiek anders eens, als die amdere tegenvalt. henben alles.van opel Dat is juist het bedrijf dat ik gemaild heb , idd goede ervaringen mee heb er al meerdere dingen voor mij vaders H vandaan gehaald.
D darknight2003 Post best veel 28 apr 2013 #32 Hebben ze wel liggen . Wij bestellen er elke week wel 2/3 x hahaha.
Opeltje17 Forumbewoner 28 apr 2013 #33 Ja klopt stond op onderdelenlijn dat ze er één hadden liggen voor een hatchback met mijn kleur.