T tons Lid 3 jul 2010 #1 Heeft er iemand ervaring met de dakdragers van de aldi bevestigd aan de gesloten dakrail van de Zafira. Zijn deze veilig hierop.
Heeft er iemand ervaring met de dakdragers van de aldi bevestigd aan de gesloten dakrail van de Zafira. Zijn deze veilig hierop.
J Jerk Loopt hier de deur plat 3 jul 2010 #2 Ik zag ze ook al liggen bij de Lidl Dingen zullen heus wel goed zijn anders werden ze niet verkocht Ik heb ze daarentegen niet gekocht, ik gebruik ze denk ik te weinig (of helemaal niet)
Ik zag ze ook al liggen bij de Lidl Dingen zullen heus wel goed zijn anders werden ze niet verkocht Ik heb ze daarentegen niet gekocht, ik gebruik ze denk ik te weinig (of helemaal niet)
R RonaldH Hoort bij de inboedel 3 jul 2010 #3 die hebben fietsdragers liggen,geen allesdragers. die fietsdragers monteer je op een allesdrager en dan pas op de auto
die hebben fietsdragers liggen,geen allesdragers. die fietsdragers monteer je op een allesdrager en dan pas op de auto
J Jerk Loopt hier de deur plat 3 jul 2010 #4 Lidl had zeker weten dakdragers Was een setje van 2 die je aan je dakrail kon bevestigen :thumbup Was ongeveer 2 weken geleden in de aanbieding daar
Lidl had zeker weten dakdragers Was een setje van 2 die je aan je dakrail kon bevestigen :thumbup Was ongeveer 2 weken geleden in de aanbieding daar
R RonaldH Hoort bij de inboedel 3 jul 2010 #5 okee ik was er vandaag toevallig,en er lagen fietsdragers. maar ik heb een set allesdragers van de omega te koop die passen toch wel op een zafira??
okee ik was er vandaag toevallig,en er lagen fietsdragers. maar ik heb een set allesdragers van de omega te koop die passen toch wel op een zafira??
J Jerk Loopt hier de deur plat 3 jul 2010 #6 Denk het wel Als je Omega ook een dakrail heeft..... Ik zag een tijdje terug dat Vectra en Zafira dezelfde dakdragers hebben Dan zal Omega daar ook wel onder vallen :thumbup
Denk het wel Als je Omega ook een dakrail heeft..... Ik zag een tijdje terug dat Vectra en Zafira dezelfde dakdragers hebben Dan zal Omega daar ook wel onder vallen :thumbup