Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Bij mijn Astra 2.0 16V DI (X20DTL) Club uitvoering BouwjaarL 2000 was de voorbereiding er ook al. Heb alleen maar de cruisecontrol hendel gekocht en aangesloten. En auto starten en het werkte meteen. Heb er heel veel plezier van en rij nog zuiniger ook.
X20DT* soms alleen programmeren, soms draadje trekken en programmeren
andere motoren zowel benzine als diesel (motorcode beginnende met een Z (motoren met een elec. gasklep dus)) is het soms ook een kwestie van programmeren of een draadje trekken en een koppelingsschakelaar monteren)
Maar een fabrieks ECU ondersteunt soms geen CC een vervangings ECU echter altijd wel dat kan je zien bij de varianten configuratie met de Tech2 bij de dealer.
En als je helemaal 0,0 voorbereiding hebt... het grote geheim van Opel en John Gold! hier komt ie... je kan een John Gold CC rechtstreeks op je Opel hendel aansluiten ZONDER interface! (alleen niet bij een Corsa C of daarop gebaseerd spul omdat die met een soort can signaal werken)
Als ik de beschrijving kan vinden zet ik hem hierop! gewoon een kwestie van de 4 draden van de Opel hendel op de draden van de John Gold aansluiten...
Zelf gedaan bij een vriend zijn auto en het werkt al 2 jaar perfect zonder storing...
andere motoren zowel benzine als diesel (motorcode beginnende met een Z (motoren met een elec. gasklep dus)) is het soms ook een kwestie van programmeren of een draadje trekken en een koppelingsschakelaar monteren)
Maar een fabrieks ECU ondersteunt soms geen CC een vervangings ECU echter altijd wel dat kan je zien bij de varianten configuratie met de Tech2 bij de dealer.
En als je helemaal 0,0 voorbereiding hebt... het grote geheim van Opel en John Gold! hier komt ie... je kan een John Gold CC rechtstreeks op je Opel hendel aansluiten ZONDER interface! (alleen niet bij een Corsa C of daarop gebaseerd spul omdat die met een soort can signaal werken)
Als ik de beschrijving kan vinden zet ik hem hierop! gewoon een kwestie van de 4 draden van de Opel hendel op de draden van de John Gold aansluiten...
Zelf gedaan bij een vriend zijn auto en het werkt al 2 jaar perfect zonder storing...
Heel interessant! Mis de CC heel erg in mijn f'je als ik uit mijn g kom. Mss dus nog mogelijke om mijn X16SZ te voorzien van CC:thumbup:wors
Nou heb vandaag de handel binnen, maar die werkt dus niet. Vrijdag ff langs de VOD voor programmeren, hoop dat het werkt. Programmeren kost ook nog 40 euro ja?! Wel erg veel in mijn ogen, zolang is er toch neit voor nodig?
Heel interessant! Mis de CC heel erg in mijn f'je als ik uit mijn g kom. Mss dus nog mogelijke om mijn X16SZ te voorzien van CC:thumbup:wors
ja hoor.
zelfs origineel als je handig bent.
is bij mijn Corsa-B Combo ook gelukt
omschrijving hoe in te bouwen staat hier in het how to topic bovenaan de astra pagina
Nou, net terug van de VOD. Maar helaas, op mijn Astra 2.0 dsl sport is het dus niet voorbereid. Stekker ligt wel bij het stuur, maar schijnt niet door te lopen. Helaas. Dus als iemand het ook wil proberen, heb een hendel over voor 50 euro (nieuw).