tsja,klinkt bekend,je komt steeds meer ellende tegen en je gaat je inderdaad afvragen waar je mee bezig bent,ik ken het.Maar ja,je hebt er dan al zoveel tijd en geld inzitten dat stoppen ook weer zoiets is.
Aan de andere kant weet je waar je aan begint met een Opel (zeker een E Kadett) uit die tijd.
De E Kadett stonden er om bekend dat ze enorm konden roesten,vaak begon het met een jaar of 6 á 7,na 10 jaar waren minimaal de dorpels al aan de beurt geweest en vaak werden de wielranden dan ook al slecht om vervolgens met de APK na een jaar of 12 zwaar afgekeurd te worden en op de sloop te eindigen,zovaak gezien,dus tsja,de jouwe is nu 27 jaar oud,origineel NL en ook nog een GT,wellicht de enige nog in NL.Dan stond ook de 13S niet bekend als het beste blokje,olieverbruik en versleten nokkenassen waren altijd al een probleem.Aan de andere kant,als je m straks klaar en netjes hebt (en verregaand origineel) dan heb je een auto die exclusiever is als menig Ferrari.Ik had hetzelfde met mijn rode Ascona,immers meer als 250 euro in zo'n oud lijk is natuurlijk eigenlijk gekkenwerk,maar ach,je bent Opel gek of niet. :jerry
Gewoon rustig stukje bij beetje doorgaan en dan kom je er wel,hoe meer je doet,hoe meer lol je erin krijgt,want hij wordt steeds mooier en beter! :thumbup