D Dropsmurf Komt weleens kijken 25 jun 2013 #1 ik dacht ik ben me aan het vervelen en ik ga maar ff poetsen Dit was het eerst Nu is het dit Donderdag is het de beurt aan de uitlaat dan gaat de uitlaat er compleet af inc spruitstuk me einddemper is al helemaal dik opgeschuurd
ik dacht ik ben me aan het vervelen en ik ga maar ff poetsen Dit was het eerst Nu is het dit Donderdag is het de beurt aan de uitlaat dan gaat de uitlaat er compleet af inc spruitstuk me einddemper is al helemaal dik opgeschuurd
D Dropsmurf Komt weleens kijken 26 jun 2013 #2 Nu was het de beurt aan de uitlaat en middendemper natuurlijk het resultaat na afloop kwam ik een mankement tegen een flinke scheur in de middendemper las naad van de uitgang van deze demper
Nu was het de beurt aan de uitlaat en middendemper natuurlijk het resultaat na afloop kwam ik een mankement tegen een flinke scheur in de middendemper las naad van de uitgang van deze demper
D Dropsmurf Komt weleens kijken 29 jun 2013 #5 bij deze ook mogelijk om jou motor schoon te maken (kleppendeksel en voorkant cilinderkop) kost €15,- voor materiaal waar onder de kleppendeksel pakking die dan word vervangen
bij deze ook mogelijk om jou motor schoon te maken (kleppendeksel en voorkant cilinderkop) kost €15,- voor materiaal waar onder de kleppendeksel pakking die dan word vervangen
wim-v6 Forumbewoner 29 jun 2013 #6 Maak je om mij maar geen zorgen, als het Schoon moet, gebeurt dat ook, al moet de motor ervoor eruit zelfs, geen probleem.. Mijn Ascona-Ctje 1.6 8V mag niet klagen voor zijn leeftijd, maar daar doe ik niet te veel vooraleer alle pakkingkjes zijn vervangen.. Willem
Maak je om mij maar geen zorgen, als het Schoon moet, gebeurt dat ook, al moet de motor ervoor eruit zelfs, geen probleem.. Mijn Ascona-Ctje 1.6 8V mag niet klagen voor zijn leeftijd, maar daar doe ik niet te veel vooraleer alle pakkingkjes zijn vervangen.. Willem
M McKaamos Hoort bij de inboedel 1 jul 2013 #7 Mooi resultaat, maar je weet ook dat dingen die vet zijn niet roesten?