O Onderbroekie Loopt hier de deur plat 30 jun 2010 #1 Vaag hoor vorige week ruitenvloeistof gevuld en nu opeens is het op? Of komt het door het weer dat verdampt??
Vaag hoor vorige week ruitenvloeistof gevuld en nu opeens is het op? Of komt het door het weer dat verdampt??
C corsaracer Hoort bij de inboedel 30 jun 2010 #2 denk dat of je tankje lek is of het pompje er misschien naast ligt of lekt....
D dennis121 Komt hier geregeld 30 jun 2010 #3 ik had dit ook.. bij mij was de slang losgeschoten.. waarschijnlijk iets in deze trend
O Onderbroekie Loopt hier de deur plat 30 jun 2010 #4 origineel gepost door corsaracer denk dat of je tankje lek is of het pompje er misschien naast ligt of lekt.... Denk van de week kijken, in dit weer ehb ik geen zin om wat eraan te doen :jerry
origineel gepost door corsaracer denk dat of je tankje lek is of het pompje er misschien naast ligt of lekt.... Denk van de week kijken, in dit weer ehb ik geen zin om wat eraan te doen :jerry