O oldjaggy Lid 24 dec 2020 #1 Heren, Mijn eerder besproken Corsa B uit 1999 heeft een raar probleem n.l. de rem maakt een zacht sissend geluid. Remt gewoon super goed niets aan de hand maar wel vervelend, hoop dat iemand me kan vertellen wat het zou kunnen zijn Alvast bedankt
Heren, Mijn eerder besproken Corsa B uit 1999 heeft een raar probleem n.l. de rem maakt een zacht sissend geluid. Remt gewoon super goed niets aan de hand maar wel vervelend, hoop dat iemand me kan vertellen wat het zou kunnen zijn Alvast bedankt
Corsa_GSi Hoort bij de inboedel 31 dec 2020 #2 Is het wel je remsysteem? Mogelijk is het de rembekrachtiger, maar nog steeds geluidjes beoordelen via tekst op een forum.... :wacko: Als het daadwerkelijk je rem is zou ik mee naar een garage gaan om er naar te laten kijken.
Is het wel je remsysteem? Mogelijk is het de rembekrachtiger, maar nog steeds geluidjes beoordelen via tekst op een forum.... :wacko: Als het daadwerkelijk je rem is zou ik mee naar een garage gaan om er naar te laten kijken.
O oldjaggy Lid 6 jan 2021 #3 Het is de rembekrachtiger of rembooster die vacuüm verliest. Tips over nieuw of gebruikt zijn welkom