D de wit Komt hier geregeld 7 nov 2011 #21 Het is aan josipbros om een nieuwe contest te starten, van harte met je winnende shop.. Voor de volledigheid: 1. josipbros 2. lucas- 3. Peter / turbosix
Het is aan josipbros om een nieuwe contest te starten, van harte met je winnende shop.. Voor de volledigheid: 1. josipbros 2. lucas- 3. Peter / turbosix
T turbosix Loopt hier de deur plat 7 nov 2011 #22 Helaas is er ook niet eerlijk gestemt, er is 21x op een nummer 1 gestemt 20x op nummer 2 en 18x op nummer 3, dat klopt niet he.. het was het proberen waard maar ik zeg zelf ook, we doen de oude stem methode maar weer. Josipbros van harte man!! :thumb
Helaas is er ook niet eerlijk gestemt, er is 21x op een nummer 1 gestemt 20x op nummer 2 en 18x op nummer 3, dat klopt niet he.. het was het proberen waard maar ik zeg zelf ook, we doen de oude stem methode maar weer. Josipbros van harte man!! :thumb
T turbosix Loopt hier de deur plat 7 nov 2011 #23 Helaas is er ook niet eerlijk gestemt, er is 21x op een nummer 1 gestemt 20x op nummer 2 en 18x op nummer 3, dat klopt niet he.. het was het proberen waard maar ik zeg zelf ook, we doen de oude stem methode maar weer. Josipbros van harte man!! :thumb
Helaas is er ook niet eerlijk gestemt, er is 21x op een nummer 1 gestemt 20x op nummer 2 en 18x op nummer 3, dat klopt niet he.. het was het proberen waard maar ik zeg zelf ook, we doen de oude stem methode maar weer. Josipbros van harte man!! :thumb
D de wit Komt hier geregeld 7 nov 2011 #24 Vond het al vreemd dat het aantal stemmen niet deelbaar was door 3... Het idee was goed, maar toch maar weer het oude stemmen..
Vond het al vreemd dat het aantal stemmen niet deelbaar was door 3... Het idee was goed, maar toch maar weer het oude stemmen..
D de wit Komt hier geregeld 7 nov 2011 #25 Vond het al vreemd dat het aantal stemmen niet deelbaar was door 3... Het idee was goed, maar toch maar weer het oude stemmen..
Vond het al vreemd dat het aantal stemmen niet deelbaar was door 3... Het idee was goed, maar toch maar weer het oude stemmen..
R RISL Forumbewoner 7 nov 2011 #26 Het oude stemmen voldoet prima inderdaad, al vond ik het wel leuk dat op meerdere shops kon stemmen ipv alleen de beste.
Het oude stemmen voldoet prima inderdaad, al vond ik het wel leuk dat op meerdere shops kon stemmen ipv alleen de beste.
R RISL Forumbewoner 7 nov 2011 #27 Het oude stemmen voldoet prima inderdaad, al vond ik het wel leuk dat op meerdere shops kon stemmen ipv alleen de beste.
Het oude stemmen voldoet prima inderdaad, al vond ik het wel leuk dat op meerdere shops kon stemmen ipv alleen de beste.
V voyageboy Post best veel 8 nov 2011 #28 nou wanneer begint contest 41 :wtf . ik wil zien wat we daar weer krijgen
V voyageboy Post best veel 8 nov 2011 #29 nou wanneer begint contest 41 :wtf . ik wil zien wat we daar weer krijgen
J josipbros Komt weleens kijken 10 nov 2011 #30 kiezen jullie maar iets jongens het maakt mij vrij weinig uit
J josipbros Komt weleens kijken 10 nov 2011 #31 kiezen jullie maar iets jongens het maakt mij vrij weinig uit
R RISL Forumbewoner 10 nov 2011 #32 Ja, ik had contest 41 ook inmiddels wel verwacht....Josipbros mag 'm als winnaar opstarten. Ik hoop op deze:
Ja, ik had contest 41 ook inmiddels wel verwacht....Josipbros mag 'm als winnaar opstarten. Ik hoop op deze:
R RISL Forumbewoner 10 nov 2011 #33 Ja, ik had contest 41 ook inmiddels wel verwacht....Josipbros mag 'm als winnaar opstarten. Ik hoop op deze:
Ja, ik had contest 41 ook inmiddels wel verwacht....Josipbros mag 'm als winnaar opstarten. Ik hoop op deze:
R RISL Forumbewoner 10 nov 2011 #38 Jelle, het staat je natuurlijk altijd vrij om mijn Coupé te verbouwen
R RISL Forumbewoner 10 nov 2011 #39 Jelle, het staat je natuurlijk altijd vrij om mijn Coupé te verbouwen
S Stender Hoort bij de inboedel 10 nov 2011 #40 @RISL wrote:Ja, ik had contest 41 ook inmiddels wel verwacht....Josipbros mag 'm als winnaar opstarten. Ik hoop op deze: Verschrikkelijke foto en slechte resolutie :thumbdown Een Astra G (Coupé) is wel leuk :thumbup
@RISL wrote:Ja, ik had contest 41 ook inmiddels wel verwacht....Josipbros mag 'm als winnaar opstarten. Ik hoop op deze: Verschrikkelijke foto en slechte resolutie :thumbdown Een Astra G (Coupé) is wel leuk :thumbup