B Bartezzz Komt weleens kijken 24 okt 2011 #61 ik vind dit een erg lastige in ieder geval. bij mij onbreekt de tijd en inspiratie. wou er een rally wagen van maken maar niet genoeg bronnen :S
ik vind dit een erg lastige in ieder geval. bij mij onbreekt de tijd en inspiratie. wou er een rally wagen van maken maar niet genoeg bronnen :S
D de wit Komt hier geregeld 29 okt 2011 #62 toch nog van mij ook nog een inzending.... Vond de GT al geweldig zoals hij is, ben meer voor de kleine veranderingen gegaan, zoek de verschillen... zal vanavond de poll aanmaken..
toch nog van mij ook nog een inzending.... Vond de GT al geweldig zoals hij is, ben meer voor de kleine veranderingen gegaan, zoek de verschillen... zal vanavond de poll aanmaken..
D de wit Komt hier geregeld 29 okt 2011 #63 toch nog van mij ook nog een inzending.... Vond de GT al geweldig zoals hij is, ben meer voor de kleine veranderingen gegaan, zoek de verschillen... zal vanavond de poll aanmaken..
toch nog van mij ook nog een inzending.... Vond de GT al geweldig zoals hij is, ben meer voor de kleine veranderingen gegaan, zoek de verschillen... zal vanavond de poll aanmaken..