P Paullus Komt hier geregeld 8 mei 2009 #1 Helaas had ik zelf ook weinig tijd gehad om mijn zelf gekozen b-kadett te shoppen. Maar gelukkig nog een aantal goede deelnemers: M~V: Stender: Martijnpeeters rabbitopc stemmen tot zondag 17 mei 12.00u! En niet op jezelf stemmen!!!
Helaas had ik zelf ook weinig tijd gehad om mijn zelf gekozen b-kadett te shoppen. Maar gelukkig nog een aantal goede deelnemers: M~V: Stender: Martijnpeeters rabbitopc stemmen tot zondag 17 mei 12.00u! En niet op jezelf stemmen!!!
P Paullus Komt hier geregeld 8 mei 2009 #3 gaan we bijdehand doen? ik heb er nu al spijt van dat ik op je gestemd heb Ik was druk met mn kadett, ombouw naar 2.4, is dat een goed excuus?
gaan we bijdehand doen? ik heb er nu al spijt van dat ik op je gestemd heb Ik was druk met mn kadett, ombouw naar 2.4, is dat een goed excuus?
B .B4R7. Loopt hier de deur plat 8 mei 2009 #5 haha ik heb ook op stender gestemd.. ziet er strak uit! jammer dat hij verkleind is dat wel
B .B4R7. Loopt hier de deur plat 8 mei 2009 #8 aaah zoo,, dan maar iets anders afkraken XD dat randje bovenin,,, tsssss
S Stender Hoort bij de inboedel 8 mei 2009 #9 OMG, kom er nu net achter... Dat is wel erg slecht zeg...:jerry
R rabbitopc Komt hier geregeld 9 mei 2009 #13 mijn stem gaat naar mv ik houd wel ven een sportieve look stender heeft het idd ook netjes gedaan alleen ben je de schade aan de voorbumper vergeten te rep. gr.
mijn stem gaat naar mv ik houd wel ven een sportieve look stender heeft het idd ook netjes gedaan alleen ben je de schade aan de voorbumper vergeten te rep. gr.
S Stender Hoort bij de inboedel 17 mei 2009 #18 Iedereen bedankt voor de stemmen en M~V, het was spannend Tot de volgende contest
P Paullus Komt hier geregeld 18 mei 2009 #20 stender gefeliciteerd, jij mag de nieuwe contest op zetten:thumbup