Mijn Duits is niet zo geweldig, maar als ik het goed begrepen heb lees je de auto uit met de ipf, maak je verbinding met de pc en internet waarbij je de keuze maakt voor de tuning en via internet de ipf geladen wordt waarna je het terugprogrammeert in de auto, je hebt dus zelf geen bestandje wat je erin kan zetten en is dus enkel bruikbaar bij deze auto en niet bijvoorbeeld een exact dezelfde auto.
Helaas zie ik in de lijst die ze hebben niet de 1.4 astra H staan terwijl ze wel de module verkopen, het zou kunnen betekenen dat er maar een tuning mogelijkheid is, enkel de 100pk, maar dat zou voor mij niet zo'n ramp zijn.
Ik vraag me wel af wat er zou gebeuren als eds ineens niet meer zou bestaan, of ik dan altijd de getunde versie nog ergens kan vandaan halen als bijvoorbeeld een dealer de zaak geupdate heeft.
Ik zag wel iets van dat als je bijvoorbeeld de auto laat tunen bij hun (kost 250 euro) je voor 150 euro later evt nog de ipf erbij kan kopen, mocht de software geuodate zijn dan zit ik niet zonder tuning.
Het is wel jammer dat eds geen vestiging in Nederland heeft want volgens mij is er best wel wat vraag naar.