Hej mede opel freaks ik loop al een tijdje te kloten met mijn centrale deurvergrendeling , inneens deed hij het niet meer het kastje aan de sleutel maakt nog wel een piep geluid en het lampje brand daarop gewoon.
Waar kan die aan liggen dat hij het inneens niet meer doet of hoe zit zon systeem in elkaar zodat ik weet waar ik moet zoeken.
Waar kan die aan liggen dat hij het inneens niet meer doet of hoe zit zon systeem in elkaar zodat ik weet waar ik moet zoeken.