R RISL Forumbewoner 9 nov 2011 #1 Als rasechte Brabander ben ik al bezig met carnaval (het vrijdag al 11-11-11!!!!). En nu wilde ik jullie natuurlijk niet onthouden van het nummer dat de carnavalshit van 2012 gaat worden! [youtube:1uee63mq] Vooral het einde bij de snackbar is mooi!
Als rasechte Brabander ben ik al bezig met carnaval (het vrijdag al 11-11-11!!!!). En nu wilde ik jullie natuurlijk niet onthouden van het nummer dat de carnavalshit van 2012 gaat worden! [youtube:1uee63mq] Vooral het einde bij de snackbar is mooi!
R richard van baal Komt weleens kijken 9 nov 2011 #3 wat een bagger nummer zeg uke uke uke uke uke uke uke uke
R richard van baal Komt weleens kijken 9 nov 2011 #5 wat een bagger nummer zeg uke uke uke uke uke uke uke uke
S soepkiepe Forumbewoner 9 nov 2011 #10 risl... smaak van autos heb je.... maar muziek???????????? nja ik zeg ma niet te veel anders heb ik straks een hele lelijke mislukte shop van je hahahahah
risl... smaak van autos heb je.... maar muziek???????????? nja ik zeg ma niet te veel anders heb ik straks een hele lelijke mislukte shop van je hahahahah
S soepkiepe Forumbewoner 9 nov 2011 #11 risl... smaak van autos heb je.... maar muziek???????????? nja ik zeg ma niet te veel anders heb ik straks een hele lelijke mislukte shop van je hahahahah
risl... smaak van autos heb je.... maar muziek???????????? nja ik zeg ma niet te veel anders heb ik straks een hele lelijke mislukte shop van je hahahahah
A ahrend Loopt hier de deur plat 9 nov 2011 #12 Me zonnu k*tmuziek moettu oe eigu wel klem zuipu jongu :jerry
A ahrend Loopt hier de deur plat 9 nov 2011 #13 Me zonnu k*tmuziek moettu oe eigu wel klem zuipu jongu :jerry
R RISL Forumbewoner 9 nov 2011 #14 Ja, Utrecht, das omdat ze hier in Brabant geen torens hebben, jonguh En volgens mij is ahrend de enige die carnaval begrijpt! :thumb Normaliter is dit trouwens niet mijn muzieksmaak hoor, maar ik vind 'm zeker wel gaaf voor carnaval.
Ja, Utrecht, das omdat ze hier in Brabant geen torens hebben, jonguh En volgens mij is ahrend de enige die carnaval begrijpt! :thumb Normaliter is dit trouwens niet mijn muzieksmaak hoor, maar ik vind 'm zeker wel gaaf voor carnaval.
R RISL Forumbewoner 9 nov 2011 #15 Ja, Utrecht, das omdat ze hier in Brabant geen torens hebben, jonguh En volgens mij is ahrend de enige die carnaval begrijpt! :thumb Normaliter is dit trouwens niet mijn muzieksmaak hoor, maar ik vind 'm zeker wel gaaf voor carnaval.
Ja, Utrecht, das omdat ze hier in Brabant geen torens hebben, jonguh En volgens mij is ahrend de enige die carnaval begrijpt! :thumb Normaliter is dit trouwens niet mijn muzieksmaak hoor, maar ik vind 'm zeker wel gaaf voor carnaval.
R RISL Forumbewoner 9 nov 2011 #17 Ja, maar daar zit gelijk een kerk aanvast. D'r moet natuurlijk gewoon een losse toren in die clip.
R RISL Forumbewoner 9 nov 2011 #19 Ja, maar daar zit gelijk een kerk aanvast. D'r moet natuurlijk gewoon een losse toren in die clip.