S Silence Post best veel 22 jan 2010 #1 wie kan er voor het volgende voor mij shoppen: het liefste allemaal even apart en 1 met alles Carbon spiegels Carbon dak Carbon motorkap de foto's:
wie kan er voor het volgende voor mij shoppen: het liefste allemaal even apart en 1 met alles Carbon spiegels Carbon dak Carbon motorkap de foto's:
R rooiepeet Komt hier geregeld 23 jan 2010 #6 carbon style is wel leuk, maar kijk eens hoe die nu is. ik vindt het nu echt een nette wagen, zou niet aan het carbon gaan beginnen, zeker niet op je motorkap. misschien een idee om tussen je zijramen carbon te doen, zit bij mij ook op de vectra. ik heb dan al een zwarte auto dus zie je het niet zo goed maar denk dat het bij jouw wel mooi is. gr peter
carbon style is wel leuk, maar kijk eens hoe die nu is. ik vindt het nu echt een nette wagen, zou niet aan het carbon gaan beginnen, zeker niet op je motorkap. misschien een idee om tussen je zijramen carbon te doen, zit bij mij ook op de vectra. ik heb dan al een zwarte auto dus zie je het niet zo goed maar denk dat het bij jouw wel mooi is. gr peter
S Silence Post best veel 24 jan 2010 #7 mijn raamstijlen zijn al zwart geplakt maar zit er over te denken om ze inderdaad carbon te doen samen met mn spiegels en meer niet.
mijn raamstijlen zijn al zwart geplakt maar zit er over te denken om ze inderdaad carbon te doen samen met mn spiegels en meer niet.
R rooiepeet Komt hier geregeld 11 feb 2010 #8 en... hebbie al wat bedacht, of gefixt? ben benieuwd naar het resultaat. gr peter