Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
dus een orgineel spruitstuk heeft standaard een rail? ik heb een 6 cil spruitstuk waar 2 cilinders afgezaagt zijn. past zo'n rail daar dan ook op? of komen de gaten dan nie meer overeen?
... Bij mij wel, maar als de 3L buis aan de achterkant is ingekort is het erg lastig, dan komt het voorste stuk van de rail tegen het gasklephuis aan. Gaten zijn precies gelijk.
Hier met een kleine aanpassing op een 2200 spruitstuk, Je moet de rail wat bewerken bij de gasklep anders komt je gasklepscharnier ertegenaan. Dit zal denk ik bij een 3.0 spul ook moeten (als het al past)
ben ff niet op forum geweest. heb het ff druk gehad. op vakantie geweest, motorongeluk gehad. dus motor moet gemaakt worden, nog een chevy blazer erbij gekocht. kadett nog weer aan het lopen maken... druk druk druk.
mag je van mij zo hebben,kan ik geen prijs voor bedenken eigenlijk,(ben wel eens te makkelijk,kgeef ook spanningsregelaars gratis weg)altijd emt klein spul he
Hier met een kleine aanpassing op een 2200 spruitstuk, Je moet de rail wat bewerken bij de gasklep anders komt je gasklepscharnier ertegenaan. Dit zal denk ik bij een 3.0 spul ook moeten (als het al past)
Wel goed kijken (betere foto heb ik niet)
Wat is hier aangepast? Ik heb een 2200 buis op m'n 2.4 gezet en de injectors dus ook van een 2.2 omdat ik de rail van een 2.4 niet echts passend kon krijgen
nu schiet me opeens te binnen dat ik bij de berg onderdelen die ik bij de ascona kreeg toen ik hem kocht nog een spruitstuk had zien liggen. dus ff wezen graven in de bult onderdelen in de garage, en ja hoor, complete inlaat met rail, injectoren en alles dr op en dr an.
heb ik hem al die tijd dus gewoon al in de garage liggen!