M monzaruba Post best veel 22 jun 2010 #1 welke bougies gebruik ik het beste in een 3.0E...? het liefst met nummer of universele, omdat de gerenomeerde merken hier niet verkrijgbaar zijn...
welke bougies gebruik ik het beste in een 3.0E...? het liefst met nummer of universele, omdat de gerenomeerde merken hier niet verkrijgbaar zijn...
H H-400 Loopt hier de deur plat 22 jun 2010 #2 Ik ga je toch enkele merken geven, ze passen niet alleen in Opel dus: WR7BC van Bosch BPR6HS van NGK Z19 van BERU
Ik ga je toch enkele merken geven, ze passen niet alleen in Opel dus: WR7BC van Bosch BPR6HS van NGK Z19 van BERU
M monzaruba Post best veel 23 jun 2010 #5 thanx...:thumbup zal eens kijken wat ze hier allemaal hebben...
M monzaruba Post best veel 10 jul 2010 #6 origineel gepost door Keesjr Champion L87YC deze zijn het geworden... de andere merken hebben ze hier niet... maar de motor loopt weer als een arubaans zonnetje...! bedankt mensen...:thumbup
origineel gepost door Keesjr Champion L87YC deze zijn het geworden... de andere merken hebben ze hier niet... maar de motor loopt weer als een arubaans zonnetje...! bedankt mensen...:thumbup