R roekenest Post best veel 11 dec 2010 #1 hoe komen de klemmetjes los van t filter? degene die onder de auto zit?.. is er ook een how to van ?..bvd
hoe komen de klemmetjes los van t filter? degene die onder de auto zit?.. is er ook een how to van ?..bvd
J Jack-omegax3.0xe Loopt hier de deur plat 11 dec 2010 #2 Heb je toevallig een foto ervan??? Ik heb ze al eens los gehad maar kan het me niet meer voor de geest halen. Gr Jack
Heb je toevallig een foto ervan??? Ik heb ze al eens los gehad maar kan het me niet meer voor de geest halen. Gr Jack
J Jack-omegax3.0xe Loopt hier de deur plat 11 dec 2010 #3 Heb je toevallig een foto ervan??? Ik heb ze al eens los gehad maar kan het me niet meer voor de geest halen. Gr Jack
Heb je toevallig een foto ervan??? Ik heb ze al eens los gehad maar kan het me niet meer voor de geest halen. Gr Jack
C caponetyuh Komt weleens kijken 11 dec 2010 #4 met een tang of schroeverdraaier er voor zichtig tussen dan ff wippen en met tang weer vast zetten
C caponetyuh Komt weleens kijken 11 dec 2010 #5 met een tang of schroeverdraaier er voor zichtig tussen dan ff wippen en met tang weer vast zetten