V vincent23 Loopt hier de deur plat 10 okt 2010 #1 Hallo, ik wil een aantal banden voor een langere tijd bewaren, ivm af maken project. ik heb het dan over jaren. hoe zou ik dit het best kunnen doen ?? gr vinc
Hallo, ik wil een aantal banden voor een langere tijd bewaren, ivm af maken project. ik heb het dan over jaren. hoe zou ik dit het best kunnen doen ?? gr vinc
G GTS Power Hoort bij de inboedel 10 okt 2010 #3 origineel gepost door louwe 16 klepper vorige week bij de action waren velgen bomen in aanbieding of ze er nog zijn???? oja. wat voor prijskaartje hing daaraan dan?
origineel gepost door louwe 16 klepper vorige week bij de action waren velgen bomen in aanbieding of ze er nog zijn???? oja. wat voor prijskaartje hing daaraan dan?
G GTS Power Hoort bij de inboedel 10 okt 2010 #4 origineel gepost door louwe 16 klepper d 8 n eurotje of 8 Action Rulezzz:wors
V vincent23 Loopt hier de deur plat 11 okt 2010 #5 zijn te groot daarvoor haha 11j en 13j maar goed ze liggen nu in me schuur droog en donker. moet ik ze nog met iets inspuiten ofzo om het soepel te houden en uit droging tegen te gaan?? gr vinc
zijn te groot daarvoor haha 11j en 13j maar goed ze liggen nu in me schuur droog en donker. moet ik ze nog met iets inspuiten ofzo om het soepel te houden en uit droging tegen te gaan?? gr vinc
J jermir Komt hier geregeld 11 okt 2010 #6 zelf een velgenboompje maken met een stuk pijp waar je een aantal gaten in boor met een pen erdoorheen
zelf een velgenboompje maken met een stuk pijp waar je een aantal gaten in boor met een pen erdoorheen
A arjontje Forumbewoner 12 okt 2010 #7 origineel gepost door vincent23 zijn te groot daarvoor haha 11j en 13j maar goed ze liggen nu in me schuur droog en donker. moet ik ze nog met iets inspuiten ofzo om het soepel te houden en uit droging tegen te gaan?? gr vinc als het droog en donker is dan is het goed. uitdroging van banden komt door de zon.
origineel gepost door vincent23 zijn te groot daarvoor haha 11j en 13j maar goed ze liggen nu in me schuur droog en donker. moet ik ze nog met iets inspuiten ofzo om het soepel te houden en uit droging tegen te gaan?? gr vinc als het droog en donker is dan is het goed. uitdroging van banden komt door de zon.