Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Geen idee of deze links werken maar kan iemand me vertellen wat de onderlingen verschillen zijn tussen deze 2 kachelradiatoren, de 1 is waarschijnlijk voor non-airco en de ander voor airco?
Ik neem aan dat er voor de manual climate control geen aparte kachelradiator bestaat (niet dat iemand hier ook maar 1 greintje kennis over heeft)?
Weet iemand wat bedoeld word met "de oude bedieningshandleidingen van de VFL modellen"?
Ok dat betekent dus voor de facelift met andere woorden er zijn wel degelijk instructieboekjes met vermelding geweest maar nu de vraag wie me die kan bezorgen?
Nou heb ik onthouden dat iedereen zegt dat je ook de compressor over moet zetten maar is dit waar en zo ja moeten er nog meer componenten overgezet worden of was het dat? Bij BMW moet je voor overbouw van de climatronic namelijk ook leidingen, verwarmingsunit, condenser en droger omwisselen.