Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Als ik hbase mag geloven (en er even van uit gaande dat de dettC GT/E de zelfde bekrachtiger heeft als de manta A) Dan zou het een Delco moeten zijn met 20.6 mm doorsnede (die zit trouwens ook op de manta B)
Wat ik zelf gedaan heb, is de sloperijen afgegaan en gezocht naar een HRC van een rekord. Die hebben namelijk ATE met 22 mm doorsnede.
Maar dan moet je wel de rembekrachtiger meenemen, omdat de ATE niet op de Delco bekrachtiger past (bouten staan iets dichter op mekaar tov delco)
Nieuwe van B heb ik thuis liggen, alleen diamater is anders en grotere opening voor reservoir.
Revisiesetjes zijn leverbaar, maar kosten aardig wat. Dus heb liever al een gereviseerde, die meestal rond de 100€ liggen. Nu heb ik iemand die deze heeft alleen wil zeker van me zaak zijn dat ik er een van een Manta A dan krijg en niet van een ander..