H HermanH Lid 15 feb 2009 #1 Hoi, Rijd er ook iemand in een Astra Station OPC of zijn hier ook foto`s van??? Heb zelf een Astra station 2.0 dti maar vind de OPC uitvoering helemaal te gek.:wors
Hoi, Rijd er ook iemand in een Astra Station OPC of zijn hier ook foto`s van??? Heb zelf een Astra station 2.0 dti maar vind de OPC uitvoering helemaal te gek.:wors
J johani500driver Komt hier geregeld 15 feb 2009 #2 kijk even in het: show hier je opc topic,hier staat er zo i zo 1 en mischien wel meer
J Jerk Loopt hier de deur plat 15 feb 2009 #3 Staat er 1 op pagina 2 of 3 in het show hier je OPC topic :thumbup
T tijgetje57 Loopt hier de deur plat 9 mei 2009 #4 staat er eentje te koop op mp 9100 euries is vr pr.
W wesley015 Post best veel 27 jun 2009 #5 origineel gepost door tijgetje57 staat er eentje te koop op mp 9100 euries is vr pr. Ik heb hem niet kunnen vinden waar staar tie onder dan.
origineel gepost door tijgetje57 staat er eentje te koop op mp 9100 euries is vr pr. Ik heb hem niet kunnen vinden waar staar tie onder dan.
J Jerk Loopt hier de deur plat 28 jun 2009 #6 Ik denk dat die inmiddels verkocht aangezien teigetje dit bericht gepost heeft op 5-9 Maar ik zoek altijd op Marktplaats bij Opel en dan tik ik als zoekwoord OPC in. Dan krijg je alle OPC's :thumbup
Ik denk dat die inmiddels verkocht aangezien teigetje dit bericht gepost heeft op 5-9 Maar ik zoek altijd op Marktplaats bij Opel en dan tik ik als zoekwoord OPC in. Dan krijg je alle OPC's :thumbup
T tijgetje57 Loopt hier de deur plat 5 jul 2009 #8 zoiets zoek je? http://link.marktplaats.nl/262600743