J j.pons Komt weleens kijken 24 nov 2009 #1 Ik wil graag een ander display in mijn astra h hebben, Er zit nu een did in (3 regels) en wil daar een gid in zetten. Is dat makkelijk te realiseren? Zonder aanpassingen? Gr joost
Ik wil graag een ander display in mijn astra h hebben, Er zit nu een did in (3 regels) en wil daar een gid in zetten. Is dat makkelijk te realiseren? Zonder aanpassingen? Gr joost
D Dare Komt weleens kijken 29 nov 2009 #6 Makkie! Eerst radio eruit , dan het aircopaneel naar voren eruit trekken Daarna het kunststof frame wat rond de radio / airo etc loopt eraf halen (2 schroeven los maken onderin en de rest zit geklikt)
Makkie! Eerst radio eruit , dan het aircopaneel naar voren eruit trekken Daarna het kunststof frame wat rond de radio / airo etc loopt eraf halen (2 schroeven los maken onderin en de rest zit geklikt)
D Dare Komt weleens kijken 29 nov 2009 #7 Makkie! Eerst radio eruit , dan het aircopaneel naar voren eruit trekken Daarna het kunststof frame wat rond de radio / airo etc loopt eraf halen (2 schroeven los maken onderin en de rest zit geklikt)
Makkie! Eerst radio eruit , dan het aircopaneel naar voren eruit trekken Daarna het kunststof frame wat rond de radio / airo etc loopt eraf halen (2 schroeven los maken onderin en de rest zit geklikt)
J j.pons Komt weleens kijken 29 nov 2009 #8 Bedankt voor de info, Maar kun je de sleutels om de radio te demonteren ook los kopen?
J j.pons Komt weleens kijken 29 nov 2009 #9 Bedankt voor de info, Maar kun je de sleutels om de radio te demonteren ook los kopen?