D didi Post best veel 17 okt 2012 #1 hallo allemaal, sinds enkele dagen heb ik een probleem met mijn cd70 en cid scherm: hij kan geen gps signaal meer vinden?? hoe komt dit en hoe kan ik dit oplossen?
hallo allemaal, sinds enkele dagen heb ik een probleem met mijn cd70 en cid scherm: hij kan geen gps signaal meer vinden?? hoe komt dit en hoe kan ik dit oplossen?
J Juffer1 Hoort bij de inboedel 18 okt 2012 #2 Waar heb je de antenne weggebouwd en welke kant van de antenne ligt bovenop ? De magneetvoet of het afschuinde gedeelte ?
Waar heb je de antenne weggebouwd en welke kant van de antenne ligt bovenop ? De magneetvoet of het afschuinde gedeelte ?
G Gizmor Lid 18 okt 2012 #3 Eerst controleren of je GPS Module kabel nog wel aan je radio zit en anders een andere GPS module proberen.
Eerst controleren of je GPS Module kabel nog wel aan je radio zit en anders een andere GPS module proberen.
D didi Post best veel 17 okt 2012 #4 zon fakra antenne, heb alles zelf ingebouwd eum, hoe weet ik of ik de laatste versie heb?? ik heb deze er van vorig jaar instaan
zon fakra antenne, heb alles zelf ingebouwd eum, hoe weet ik of ik de laatste versie heb?? ik heb deze er van vorig jaar instaan
J Juffer1 Hoort bij de inboedel 17 okt 2012 #5 Wat voor GPS antenne heb je ? Heb je de laatste CD70 software ?
D didi Post best veel 22 okt 2012 #6 alles al opgelost, ik heb alles uit elkaar gehaald en terug in elkaar gezet alles werkt terug perfect :agent :agent :agent
alles al opgelost, ik heb alles uit elkaar gehaald en terug in elkaar gezet alles werkt terug perfect :agent :agent :agent
D didi Post best veel 18 okt 2012 #7 de antenne is weggebouwd achter het cid scherm eum ik dacht de magneet naar onder