P patrickww Komt weleens kijken 23 mei 2012 #121 Nieuw grilleke.. volgende week coupe turbo onderlip bestellen + de bij behorende luchtkanalen naar de remmen :wub
Nieuw grilleke.. volgende week coupe turbo onderlip bestellen + de bij behorende luchtkanalen naar de remmen :wub
P patrickww Komt weleens kijken 8 sep 2012 #124 Wat onderdelen van de astra geschroefd die nodig overgespoten moeten worden :thumb Ook vond ik nog een composetje van infinity? in de portieren. is dat wat, of is het rotzooi? Beunhaas bezig geweest? Spoilertje dr af Maandag wordt het spul naar de spuiter gebracht en is het afwachten :wink
Wat onderdelen van de astra geschroefd die nodig overgespoten moeten worden :thumb Ook vond ik nog een composetje van infinity? in de portieren. is dat wat, of is het rotzooi? Beunhaas bezig geweest? Spoilertje dr af Maandag wordt het spul naar de spuiter gebracht en is het afwachten :wink
P patrickww Komt weleens kijken 18 aug 2012 #125 gespot op de gevoelige plaat van een duitser zo stond hij erbij op de meeting in zeeland (goes) van opel club zeeland. zoals jullie zien: onderlip weer gemonteerd en de remklauwen opgeknapt. de week erop in mn kofferbak bezig geweest
gespot op de gevoelige plaat van een duitser zo stond hij erbij op de meeting in zeeland (goes) van opel club zeeland. zoals jullie zien: onderlip weer gemonteerd en de remklauwen opgeknapt. de week erop in mn kofferbak bezig geweest
R RTech Lid 10 sep 2012 #126 Heb je die oude grille nog liggen Patrick? Ik zie dat je hem hebt vervangen voor een merkloze, maar ik vond die oude wel :wub Dus als je hem nog hebt en er vanaf wilt?? Let me know :thumb Mooie strakke wagen trouwens, echt super!
Heb je die oude grille nog liggen Patrick? Ik zie dat je hem hebt vervangen voor een merkloze, maar ik vond die oude wel :wub Dus als je hem nog hebt en er vanaf wilt?? Let me know :thumb Mooie strakke wagen trouwens, echt super!
P patrickww Komt weleens kijken 12 sep 2012 #128 @RTech wrote:Heb je die oude grille nog liggen Patrick? Ik zie dat je hem hebt vervangen voor een merkloze, maar ik vond die oude wel :wub Dus als je hem nog hebt en er vanaf wilt?? Let me know :thumb Mooie strakke wagen trouwens, echt super! Die heb ik helaas een tijd geleden al verkocht haha..helaas jonge dankje voor het compliment
@RTech wrote:Heb je die oude grille nog liggen Patrick? Ik zie dat je hem hebt vervangen voor een merkloze, maar ik vond die oude wel :wub Dus als je hem nog hebt en er vanaf wilt?? Let me know :thumb Mooie strakke wagen trouwens, echt super! Die heb ik helaas een tijd geleden al verkocht haha..helaas jonge dankje voor het compliment
P patrickww Komt weleens kijken 8 sep 2012 #129 Wat onderdelen van de astra geschroefd die nodig overgespoten moeten worden :thumb Ook vond ik nog een composetje van infinity? in de portieren. is dat wat, of is het rotzooi? Beunhaas bezig geweest? Spoilertje dr af Maandag wordt het spul naar de spuiter gebracht en is het afwachten :wink
Wat onderdelen van de astra geschroefd die nodig overgespoten moeten worden :thumb Ook vond ik nog een composetje van infinity? in de portieren. is dat wat, of is het rotzooi? Beunhaas bezig geweest? Spoilertje dr af Maandag wordt het spul naar de spuiter gebracht en is het afwachten :wink
P patrickww Komt weleens kijken 17 sep 2012 #130 astra weer aan het opbouwen. komend weekend opc 1 wielen ophalen voor de winter :thumb
R RTech Lid 10 sep 2012 #131 Heb je die oude grille nog liggen Patrick? Ik zie dat je hem hebt vervangen voor een merkloze, maar ik vond die oude wel :wub Dus als je hem nog hebt en er vanaf wilt?? Let me know :thumb Mooie strakke wagen trouwens, echt super!
Heb je die oude grille nog liggen Patrick? Ik zie dat je hem hebt vervangen voor een merkloze, maar ik vond die oude wel :wub Dus als je hem nog hebt en er vanaf wilt?? Let me know :thumb Mooie strakke wagen trouwens, echt super!
P patrickww Komt weleens kijken 12 sep 2012 #133 @RTech wrote:Heb je die oude grille nog liggen Patrick? Ik zie dat je hem hebt vervangen voor een merkloze, maar ik vond die oude wel :wub Dus als je hem nog hebt en er vanaf wilt?? Let me know :thumb Mooie strakke wagen trouwens, echt super! Die heb ik helaas een tijd geleden al verkocht haha..helaas jonge dankje voor het compliment
@RTech wrote:Heb je die oude grille nog liggen Patrick? Ik zie dat je hem hebt vervangen voor een merkloze, maar ik vond die oude wel :wub Dus als je hem nog hebt en er vanaf wilt?? Let me know :thumb Mooie strakke wagen trouwens, echt super! Die heb ik helaas een tijd geleden al verkocht haha..helaas jonge dankje voor het compliment
P patrickww Komt weleens kijken 15 jan 2013 #134 Even de oude wielen van noogy gepast :thumb laat het maar snel lente worden zodat ze er onder kunnen en de G weer een stukje lager kan
Even de oude wielen van noogy gepast :thumb laat het maar snel lente worden zodat ze er onder kunnen en de G weer een stukje lager kan
P patrickww Komt weleens kijken 17 sep 2012 #136 astra weer aan het opbouwen. komend weekend opc 1 wielen ophalen voor de winter :thumb
P patrickww Komt weleens kijken 15 jan 2013 #139 Even de oude wielen van noogy gepast :thumb laat het maar snel lente worden zodat ze er onder kunnen en de G weer een stukje lager kan
Even de oude wielen van noogy gepast :thumb laat het maar snel lente worden zodat ze er onder kunnen en de G weer een stukje lager kan