D djpeterl1 Lid 29 sep 2009 #1 Hallo, Bij mn open astra H is sinds gister een lampje op het dash gaan branden, na het uitlezen van de computer krijg ik deze code: ECN 218217 wat betekend deze code? kan nmlk niets op google vinden
Hallo, Bij mn open astra H is sinds gister een lampje op het dash gaan branden, na het uitlezen van de computer krijg ik deze code: ECN 218217 wat betekend deze code? kan nmlk niets op google vinden
S Spacejam Hoort bij de inboedel 29 sep 2009 #2 B2182 Window Passenger Front Remote Up Switch Short to Battery ik weet alleen niet of die B klopt. Doet je raam het nog?
B2182 Window Passenger Front Remote Up Switch Short to Battery ik weet alleen niet of die B klopt. Doet je raam het nog?
D djpeterl1 Lid 30 sep 2009 #3 de ramen werken gewoon. het lampje wat brand is degene met een steeksleutel erop
wim-v6 Forumbewoner 30 sep 2009 #4 Dan is er een motorstoring aanwezig, en zal deze eerst uitgelezen moeten worden met daarvoor bedoelde apparatuur. Willem
Dan is er een motorstoring aanwezig, en zal deze eerst uitgelezen moeten worden met daarvoor bedoelde apparatuur. Willem