V voyageboy Post best veel 13 jul 2011 #26 hahah maar heb je daar een foto van in de zelfde positie? king:
V voyageboy Post best veel 13 jul 2011 #27 hahah maar heb je daar een foto van in de zelfde positie? king:
V voyageboy Post best veel 14 jul 2011 #30 maar ik vind ze niet echt in het geheel passen en dat zoek ik
V voyageboy Post best veel 14 jul 2011 #31 maar ik vind ze niet echt in het geheel passen en dat zoek ik
V voyageboy Post best veel 9 aug 2011 #32 ik heb zelf ook nog wat geknutseld aan mijn "droom Ascona" dus bij deze. ik heb me wel neergelegd aan de wielen. het zijn toch wit gemoffelde ats classic's geworden.
ik heb zelf ook nog wat geknutseld aan mijn "droom Ascona" dus bij deze. ik heb me wel neergelegd aan de wielen. het zijn toch wit gemoffelde ats classic's geworden.
V voyageboy Post best veel 9 aug 2011 #33 ik heb zelf ook nog wat geknutseld aan mijn "droom Ascona" dus bij deze. ik heb me wel neergelegd aan de wielen. het zijn toch wit gemoffelde ats classic's geworden.
ik heb zelf ook nog wat geknutseld aan mijn "droom Ascona" dus bij deze. ik heb me wel neergelegd aan de wielen. het zijn toch wit gemoffelde ats classic's geworden.