A ArjanL1980 Lid 23 jul 2009 #1 Ik heb mijn dynamo verv, maar nu blijft het lamje branden, is er misschien een ralais kaop of weerstand en zo ja waar zittie???
Ik heb mijn dynamo verv, maar nu blijft het lamje branden, is er misschien een ralais kaop of weerstand en zo ja waar zittie???
P Powercorsa Loopt hier de deur plat 23 jul 2009 #2 Graag even voorstellen, wordt erg gewaardeerd. Alle kabels weer aangesloten? Geen beschadigingen op een van de kabels? Wat is de laadspanning (draaiende motor)?
Graag even voorstellen, wordt erg gewaardeerd. Alle kabels weer aangesloten? Geen beschadigingen op een van de kabels? Wat is de laadspanning (draaiende motor)?
wim-v6 Forumbewoner 23 jul 2009 #3 makkelijk om te weten wie wat waar en wat voor voertuig, welke motor / motorcode en bouwjaar. Willem