P pierrekrik Komt weleens kijken 10 jul 2011 #2 Hier ben ik ook een beetje op aan het wachten. Ik heb namelijk het zelfde probleem, zoveel draden :hmmz en welke is nu wat?
Hier ben ik ook een beetje op aan het wachten. Ik heb namelijk het zelfde probleem, zoveel draden :hmmz en welke is nu wat?
P pierrekrik Komt weleens kijken 10 jul 2011 #3 Hier ben ik ook een beetje op aan het wachten. Ik heb namelijk het zelfde probleem, zoveel draden :hmmz en welke is nu wat?
Hier ben ik ook een beetje op aan het wachten. Ik heb namelijk het zelfde probleem, zoveel draden :hmmz en welke is nu wat?
M Manta 24V Loopt hier de deur plat 11 jul 2011 #4 Pffff dat is al ff geleden Rood constant plus en er zit er 1 voor de geschakelde plus welke weet ik zo niet meer (bij een 24v is dat zwart geel) Blauw rood de dikke is benzinepomp That's alll. Dan loopt ie
Pffff dat is al ff geleden Rood constant plus en er zit er 1 voor de geschakelde plus welke weet ik zo niet meer (bij een 24v is dat zwart geel) Blauw rood de dikke is benzinepomp That's alll. Dan loopt ie
M Manta 24V Loopt hier de deur plat 11 jul 2011 #5 Pffff dat is al ff geleden Rood constant plus en er zit er 1 voor de geschakelde plus welke weet ik zo niet meer (bij een 24v is dat zwart geel) Blauw rood de dikke is benzinepomp That's alll. Dan loopt ie
Pffff dat is al ff geleden Rood constant plus en er zit er 1 voor de geschakelde plus welke weet ik zo niet meer (bij een 24v is dat zwart geel) Blauw rood de dikke is benzinepomp That's alll. Dan loopt ie
G Ghanz Forumbewoner 5 aug 2011 #6 en..als ie dan niet loopt??? (even topic omhoog trappen, aangezien hier momenteel een, niet draaiende c24ne staat. ja, en echte..kompleet c24ne dus geen gerommel met 2.0 2.2 en 2.4 door elkaar.) maar t kreng wil niet :sleeping
en..als ie dan niet loopt??? (even topic omhoog trappen, aangezien hier momenteel een, niet draaiende c24ne staat. ja, en echte..kompleet c24ne dus geen gerommel met 2.0 2.2 en 2.4 door elkaar.) maar t kreng wil niet :sleeping
G Ghanz Forumbewoner 5 aug 2011 #7 en..als ie dan niet loopt??? (even topic omhoog trappen, aangezien hier momenteel een, niet draaiende c24ne staat. ja, en echte..kompleet c24ne dus geen gerommel met 2.0 2.2 en 2.4 door elkaar.) maar t kreng wil niet :sleeping
en..als ie dan niet loopt??? (even topic omhoog trappen, aangezien hier momenteel een, niet draaiende c24ne staat. ja, en echte..kompleet c24ne dus geen gerommel met 2.0 2.2 en 2.4 door elkaar.) maar t kreng wil niet :sleeping
P postbusmanta Loopt hier de deur plat 5 aug 2011 #8 En wat wil er niet? Heeft hij vonk? Injecteert hij? Krukas-sensor 180 graden verdraaid???
P postbusmanta Loopt hier de deur plat 5 aug 2011 #9 En wat wil er niet? Heeft hij vonk? Injecteert hij? Krukas-sensor 180 graden verdraaid???
G Ghanz Forumbewoner 6 aug 2011 #10 oei oei oei.... schijnbaar met een paar draadjes in de war geweest :???: de rode draad alhier bleek toch voorzien van een klein, heeel klein blauw streepje. deze nu op de brandstof pomp gezet, en zie hier.. de bolide loopt. gaan we weer verder in het ascona gedeelte maar toch bedankt stefan :thumb
oei oei oei.... schijnbaar met een paar draadjes in de war geweest :???: de rode draad alhier bleek toch voorzien van een klein, heeel klein blauw streepje. deze nu op de brandstof pomp gezet, en zie hier.. de bolide loopt. gaan we weer verder in het ascona gedeelte maar toch bedankt stefan :thumb
G Ghanz Forumbewoner 6 aug 2011 #11 oei oei oei.... schijnbaar met een paar draadjes in de war geweest :???: de rode draad alhier bleek toch voorzien van een klein, heeel klein blauw streepje. deze nu op de brandstof pomp gezet, en zie hier.. de bolide loopt. gaan we weer verder in het ascona gedeelte maar toch bedankt stefan :thumb
oei oei oei.... schijnbaar met een paar draadjes in de war geweest :???: de rode draad alhier bleek toch voorzien van een klein, heeel klein blauw streepje. deze nu op de brandstof pomp gezet, en zie hier.. de bolide loopt. gaan we weer verder in het ascona gedeelte maar toch bedankt stefan :thumb