M mantamafkees01 Loopt hier de deur plat 25 mrt 2011 #1 Wat zag ik ergens liggen bij een BOER op een aanhanger?
M mantaray Komt hier geregeld 25 mrt 2011 #2 is dat die set die ooit bij vloedgraven vandaan kwam met sper ?
M manta_dennis Komt hier geregeld 25 mrt 2011 #3 Hey, Die heb ik zondag ook zien liggen. Onder die ene achteras ligt nog net zo'n achteras. En die BOER maar lachen. :angel
Hey, Die heb ik zondag ook zien liggen. Onder die ene achteras ligt nog net zo'n achteras. En die BOER maar lachen. :angel
M mantamafkees01 Loopt hier de deur plat 25 mrt 2011 #4 [rquote=1899762&tid=145201&author=louwe 16 klepper]weet t niet 100% cker maar dacht niet dat dit bij vloedgraven wegkwam daar zaten in iedergeval trx,en onder en ik dacht voor en achter gelijke breed [/rquote] Zijn deze niet.
[rquote=1899762&tid=145201&author=louwe 16 klepper]weet t niet 100% cker maar dacht niet dat dit bij vloedgraven wegkwam daar zaten in iedergeval trx,en onder en ik dacht voor en achter gelijke breed [/rquote] Zijn deze niet.
M mantallica Loopt hier de deur plat 25 mrt 2011 #6 deze zouden mooi onder mijn B staan, u2u mij het adres maar even
J JohnC Komt hier geregeld 25 mrt 2011 #7 :hmmz staan mooi onder de boels bedoel je johan ze komen wel erg bekend voor.
H henk 400rr Hoort bij de inboedel 25 mrt 2011 #8 Vloedgraven had een omgebouwde Manta as naar 5-gaats velgen set te koop, dat is dit niet.
F fredericki200 Komt hier geregeld 26 mrt 2011 #9 dat setje assen komt mij ook bekend voor maar waar :hmmz oja weet het al ook zondag gezien
M manta_dennis Komt hier geregeld 26 mrt 2011 #11 Denk dat wel mee zal vallen. Eigenaar doet ze niet zo gauw weg aangezien hij nog een paar originele 400's in de schuur heeft staan. Zie deze topic. http://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=127663
Denk dat wel mee zal vallen. Eigenaar doet ze niet zo gauw weg aangezien hij nog een paar originele 400's in de schuur heeft staan. Zie deze topic. http://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=127663
A asconaBB Komt weleens kijken 27 mrt 2011 #14 ik ga eens praten met de eigenaar van dit spul de assen kunnen mooi onder mijn ascona, 400 interieurtje erbij!! klaar :agent :wub echt een paradijs voor de manta liefhebbers
ik ga eens praten met de eigenaar van dit spul de assen kunnen mooi onder mijn ascona, 400 interieurtje erbij!! klaar :agent :wub echt een paradijs voor de manta liefhebbers
M Manta-aero Komt hier geregeld 27 mrt 2011 #15 Kan de foto's helaas niet zien, site wordt hier geblokkeerd in Maleisië. Maar ik kan haast wel raden over wie het gaat haha.
Kan de foto's helaas niet zien, site wordt hier geblokkeerd in Maleisië. Maar ik kan haast wel raden over wie het gaat haha.