Jip
Had vandaag soort van hetzelfde gekloot,maar bij mij was het een voorschakel weerstand cil 5 deed niet mee,dus eerst injector omgewisselt....vervolgens nog niks geen verandering,toen kwam ik er achter dat als ik aan de kabelboom friemelde bij het benzinepomp relais hij uitviel,dit kwam bij mij door kabelbreuk bij de weerstanden op 2 cil en omdat ie al vrij laag stationair liep,viel ie uit als ie op 4 cil moest gaan draaien.
Maar bij mij was duidelijk te merken dat ie tussen 1000 en 4000 toeren op 4/5 cil liep maar ik kon um wel door trekken naar de 6000 zonder problemen.
Massa 100% goed????
En is je gasklep positie sensor wel in orde,die heeft nl 3 standen stationair deel last en volgas en als ie bij volgas geen signaal krijgt gaat ie minder inspuiten en heb geen vermogen.
Temp sensor verdenk ik niet 1/2/3 omdat als ie kapot zou zijn ie zo veel zou inspuiten dat de computer denkt dat het ergens -50 is en dan zou ie in 1 minuut verzuipen.
Heb je al gekeken boven de computer of daar geen gat zit waar vocht naar binnen kan komen en zodoende in je computer kan komen,als dat zo is heb je misschien interne corrosie in je computer door water schade en misschien komt het daar door...Ik gok maar wat.