Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
onderin doet deze XEV vrij weinig, maar als ie echt te weinig doet onderin zou je eens naar je distri timing moeten kijken, en je nokkenassensor een uitwisselen met een van een gelijke motor.
de XEV (Vectra) van mijn Zwager is wat dat betreft ERG vlot!! en dat is sinds de nokkenassensor is vervangen eigenlijk alleen maar beter geworden.
onderin doet deze XEV vrij weinig, maar als ie echt te weinig doet onderin zou je eens naar je distri timing moeten kijken, en je nokkenassensor een uitwisselen met een van een gelijke motor.
de XEV (Vectra) van mijn Zwager is wat dat betreft ERG vlot!! en dat is sinds de nokkenassensor is vervangen eigenlijk alleen maar beter geworden.
Ik heb onlangs heel veel van die 85kw golfjes proef gereden en een paar 16v maar dan in passat en vind ze sowieso niet naar voren te branden ivm de c20ne/xe.
Je kan erg lang doortrekken, het maakt wat herrie en geeft wat kick.. Maar het is gewoon totaal niet spannend..
Opel is springiger...
Hebben die xev blokken iets aan een katvervanger? Dat is wel goedkoop..