G GTS Power Hoort bij de inboedel 26 sep 2010 #1 Hallo beste collega’s C rijders. Bij deze wordt de rit afgelast wegens te weinig animo!!! het leek ons leuk om eens iets anders te organiseren maar blijkbaar is hier geen behoefte aan. Mvgr, Eric en Tom.
Hallo beste collega’s C rijders. Bij deze wordt de rit afgelast wegens te weinig animo!!! het leek ons leuk om eens iets anders te organiseren maar blijkbaar is hier geen behoefte aan. Mvgr, Eric en Tom.
J jraaf Hoort bij de inboedel 26 sep 2010 #2 origineel gepost door Edvries Wie gaat ermee? Aanvullen maar, ook even je voorkeursdatum erbij zetten.: 1) Tom (GTS Power) Voorkeur: 17 Oktober 2) Eric. (Edvries) Voorkeur: 17 Oktober 3. Jurgen (jraaf). Voorkeur: 31 oktober 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10.
origineel gepost door Edvries Wie gaat ermee? Aanvullen maar, ook even je voorkeursdatum erbij zetten.: 1) Tom (GTS Power) Voorkeur: 17 Oktober 2) Eric. (Edvries) Voorkeur: 17 Oktober 3. Jurgen (jraaf). Voorkeur: 31 oktober 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10.
S sw_reijnders Forumbewoner 26 sep 2010 #3 booooooooooooooooooooooooooooooooh discriminatie!!! :jerry
T teungts Loopt hier de deur plat 26 sep 2010 #5 jij bent snel over bas ik zou dan uit protest al niet meer mee gaan:jerry
J janneman vectra c Loopt hier de deur plat 27 sep 2010 #7 Als je perse meewil Bas kan dat maarruh:vertag Jan
S speaker Hoort bij de inboedel 27 sep 2010 #8 4 uurtjes incl. ouwehoeren ??? Kan wel zien dat je Eric nog nooit I.R.L bent tegen gekomen !!
S speaker Hoort bij de inboedel 27 sep 2010 #9 Topicstarter is Tom ... en ik bedoelde het idd ook tegen Tom. Jij wist toch al dat je kan ouwenelen?!?:jerry
Topicstarter is Tom ... en ik bedoelde het idd ook tegen Tom. Jij wist toch al dat je kan ouwenelen?!?:jerry
O opel-limbo Loopt hier de deur plat 27 sep 2010 #10 Kzal m'n agenda eens napluizen. Greetz Roel met een C.
S speaker Hoort bij de inboedel 27 sep 2010 #11 origineel gepost door gts power origineel gepost door speaker Topicstarter is Tom ... en ik bedoelde het idd ook tegen Tom. Jij wist toch al dat je kan ouwenelen?!?:jerry heb Eric al vaker op de msn gehad en dat was heel snel duidelijk:vertag gister een msn sessie van 2,5 uur gehad(nog een zere kop van) Rest my case !
origineel gepost door gts power origineel gepost door speaker Topicstarter is Tom ... en ik bedoelde het idd ook tegen Tom. Jij wist toch al dat je kan ouwenelen?!?:jerry heb Eric al vaker op de msn gehad en dat was heel snel duidelijk:vertag gister een msn sessie van 2,5 uur gehad(nog een zere kop van) Rest my case !
S speaker Hoort bij de inboedel 28 sep 2010 #14 origineel gepost door Edvries Om en nabij het midden van Nederland... Zeg maar H'sum, Soest Baarn Amersfoort, die richting denken we... Almere ligt in het midden van NL ! :angel
origineel gepost door Edvries Om en nabij het midden van Nederland... Zeg maar H'sum, Soest Baarn Amersfoort, die richting denken we... Almere ligt in het midden van NL ! :angel
S speaker Hoort bij de inboedel 28 sep 2010 #15 Aan het lijstje te zien zijn er nog maar 3 aanmeldingen ! Of houdt Erickckckckc het niet goed bij ? Is zeker te druk met Ajax - Milaan ?
Aan het lijstje te zien zijn er nog maar 3 aanmeldingen ! Of houdt Erickckckckc het niet goed bij ? Is zeker te druk met Ajax - Milaan ?
S speaker Hoort bij de inboedel 28 sep 2010 #16 Nou zet mij er ook maar op dan. Dan gaan we toch gezellie met zijn 4tjes + bas !
S speaker Hoort bij de inboedel 28 sep 2010 #17 origineel gepost door Edvries origineel gepost door speaker Nou zet mij er ook maar op dan. Dan gaan we toch gezellie met zijn 4tjes + bas ! Het MOET niet hoor Peet! Okee... ahum.... *kuch* ( keel schrapend ) Wel edel geleerde heren , het zou voor mij een eer zijn als jullie mijn naam op jullie begeerde lijst zouden willen zetten. :sleeping
origineel gepost door Edvries origineel gepost door speaker Nou zet mij er ook maar op dan. Dan gaan we toch gezellie met zijn 4tjes + bas ! Het MOET niet hoor Peet! Okee... ahum.... *kuch* ( keel schrapend ) Wel edel geleerde heren , het zou voor mij een eer zijn als jullie mijn naam op jullie begeerde lijst zouden willen zetten. :sleeping
J jraaf Hoort bij de inboedel 29 sep 2010 #19 origineel gepost door speaker origineel gepost door Edvries Om en nabij het midden van Nederland... Zeg maar H'sum, Soest Baarn Amersfoort, die richting denken we... Almere ligt in het midden van NL ! :angel Utrecht = het geografische centrum van Nederland
origineel gepost door speaker origineel gepost door Edvries Om en nabij het midden van Nederland... Zeg maar H'sum, Soest Baarn Amersfoort, die richting denken we... Almere ligt in het midden van NL ! :angel Utrecht = het geografische centrum van Nederland
T TonSR Loopt hier de deur plat 29 sep 2010 #20 mischien is er meer animo onder de astra rijders:sleeping:sleeping he ik hoop dat het een suc6 wordt.vgr tonsr.
mischien is er meer animo onder de astra rijders:sleeping:sleeping he ik hoop dat het een suc6 wordt.vgr tonsr.