Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
heb hem er al uit. Onder zit hij vast aan het blok met een pin waar hij om heen kan scharnieren. Boven op twee plekken aan twee stangen vanaf het blok.
nee, hij lijkt aan de onderkant vast te zitten, en op twee punten een de bovenkant, waaronder 1 met behulp van een extra stang vanaf het motorblok. Heb een foto gemaakt, maar die is vrij onduidelijk
Dank voor je antwoord, maar ik heb net even gekeken en deze lijkt met drie bouten vast te zitten, dus niet meer de oude methode met onder een scharnierpunt en boven een bout waarmee je de spanning afstelt??:hmmz
Wie kan mij vertellen hoe ik de dynamo van een astra f vervang? Ik ben er inmiddels achter dat deze een spanrol heeft voor de multiriem, maar zie nog even niet (werd al wat donker...;-) waar deze allemaal vastzit. Kan het loshalen gewoon van bovenaf?
Bedankt voor de hulp!:thumbup