ik wil hiermee niemand tegen zijn kar rijden hoor, MAAR,...
aangezien er de laatste tijd zoveel nieuwe topics worden geopend van mensen die een kadett gespot hebben, leek het me nie slecht om dit voortaan in éen en hetzelfde topic te doen zoals bv in het manta gedeelte....
anders gaan er...