Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Was top geregeld allemaal.Mooi weer,was gezellig,mensen gesproken,Asconahobbyist blij gemaakt met de wieldoppen voor zijn Kadett en ik ben blij gemaakt door Rik met het gedeelte van de luchtfilter.
Het was voor ons de eerste meeting en we vonden het erg geslaagd. Aantal mensen gesproken en de hand geschud, waaronder Saluma. En nu ik het zo lees ook Rik regelmatig voorbij zien komen
Zakhooi nog ook blij gemaakt met een onderdeel wat we voor hem van de sloop hebben gevist.
Leuke dag gehad! Volgende keer misschien met beide auto's aanwezig.
Leuk initiatief weer een Opel meet! Misschien was ik wat vroeg en dat drukte later kwam.. maar waar waren de diverse stands? Heeft er nog iemand foto's van de zwarte Zafira OPC? Bij binnenkomst zijn we op de foto gezet
Er zijn gelukkig 2 stands op komen dagen... De andere heeft niks laten horen helaas .... De foto's komen er nog aan , zodra ze beschikbaar zijn worden ze op facebook geplaatst en voor degene die dat niet heeft plaatsen we ze hier ook ....
Dit was voor mij de tweede meeting waar ik ooit heen ben geweest en vond hem zeer geslaagd.. Lekker weer, leuke locatie, top!
Wij waren er rond tweeën.. Een eventuele volgende keer proberen we er iets eerder bij te zijn, want volgens mij waren er toen toch al weer een aantal auto's vertrokken..
Ben trouwens benieuwd of mijn Vec nog bij iemand op de foto's staat..
Er bleek in balkbrug een oldtimerdag te zijn geweest gister en zodoende gingen er al een aantal eerder weg ... Blij dat je hebt genoten ... Dat zal vast wel ... Zie de mijne ook hier en daar verschijnen....