origineel gepost door champo
origineel gepost door Astraman
Mja die meiden zijn geestesziek, alsof ze bezeten zijn, maar dat die agenten daar zo laks bij staan te kijken daar kan ik echt niet bij, vooral dat ze de 2e keer weer op kan staan, dat mag niet gebeuren!
Wat moeten ze doen dan? Neer slaan, tazer erop, vast binden?? Als je net de jas te pakken kan krijgen en die trekt ze snel uit, dan doe je niets meer. Erachteraan lopen had ik ook niet gedaan. Ook zag het eruit als een split second besluit en dat zie je niet aankomen. Zeker niet bij geflipte mafketels waarvan je niet wet dat ze niet 100 zijn
Het de weg oprennen bedoel ik niet zozeer, dat verwacht je niet nee, maar als je na de feitelijke (2e) aanrijding weet dat die bovenkamers een puinhoop is en ze overduidelijk suïcidaal zijn,
dan vastbinden en met aantal man zekeren, waarom niet, meiden zijn duidelijk kierewiet, al is het maar voor mijn eigen veiligheid en zodat je ook hulp kan verlenen mbt verwondingen. Je kunt er donder op tegen zeggen dat je dan met iemand te maken die tot alles in staat is. Daarbij flipte ze pas echt toen ze haar met paar man die vangrail over tilde.