Zouden deze recaro passen?

Onderbroekie

Loopt hier de deur plat
Beste heren,

Ik ben al enig tijd op zoek deze recaro stoelen. Ik rij zelf een Corsa B, maar omdat deze stoelen in een Astra zitten vraag ik me af passen ze in een Corsa B ?

9k2q8l.jpg

ik had in mijn corsa B gsi suzuki swift GTi stoelen gemonteerd en mijn corsa A TR heb ik lange tijd met een astra Gsi interieur gereden en momenteel met een kadett GT interieur .

kortom alles is passend te maken , ja kans saat je moet lassen is aanwezig natuurlijk , maar ja wie mooi wil zijn moet er wat voor over hebben ;)

Sow 1600 euro is wel erg veel van het goede..

Maar deze stoelen zijn bijna niet te vinden dus mag de prijs er naar zijn vind ik, maar dit is wel overdreven.

Ik heb waarschijnlijk binnenkort ook een compleet Opc1 interieur over. Een goed bod mag altijd ;)

Ik heb ze overgehouden van mijn oude astra, maar ik houd ze even aan mezelf. Ik wil ze laten bekleden in beige leder, net als het interieur in m'n coupé :D lijkt me wel mooi. Ik heb het recaro interieur destijds gekocht van iemand die niet wist wat het waard was, en heb er toen 225 euries voor betaald!

Mvg Matty

Jep, had ze in mn opc1, had t plan om ze ooit in leer te laten bekleden. Maar gezien je ze dus nieuw kan kopen heb ik ze meteen maar ff een email gestuurd :D

Mijn oude Recaro's uit mijn ex-astra G zitten nu in een Combo!!! Dat is dus een CombOPC geworden :jerry

En het ziet echt chick uit;)

Blauwe Combo C met blauwe Recaro's... Alsof Adam het zo bedoeld heeft :jerry

@Pastra wrote:En het ziet echt chick uit;)

Blauwe Combo C met blauwe Recaro's... Alsof Adam het zo bedoeld heeft :jerry

haha :)

moest je ze ooit wegdoen ik hou me aanbevolen :)

Terug
Naar boven