G GRSBK Post best veel 22 apr 2011 #21 Voor de kids achterin??? zelf hebben wij van die schermpjes me die auto van CARS erop gedrukt met enkel 1 zuignap eraan werkt ook uitstekend en de kids hebben ook nog wat te zien. kosten 5 euro bij de bouwmarkt in de graaibak
Voor de kids achterin??? zelf hebben wij van die schermpjes me die auto van CARS erop gedrukt met enkel 1 zuignap eraan werkt ook uitstekend en de kids hebben ook nog wat te zien. kosten 5 euro bij de bouwmarkt in de graaibak
H HermanH Lid 22 apr 2011 #22 ik heb toch maar een setje besteld, we zien wel of het wat is en anders.......................Marktplaats is gewillig
ik heb toch maar een setje besteld, we zien wel of het wat is en anders.......................Marktplaats is gewillig
H HermanH Lid 22 apr 2011 #23 ik heb toch maar een setje besteld, we zien wel of het wat is en anders.......................Marktplaats is gewillig
ik heb toch maar een setje besteld, we zien wel of het wat is en anders.......................Marktplaats is gewillig
H hennyw Post best veel 23 apr 2011 #24 ik heb privacy glass, vindt dat donker zat. oh ja en geen kinderen
H hennyw Post best veel 23 apr 2011 #25 ik heb privacy glass, vindt dat donker zat. oh ja en geen kinderen
G GRSBK Post best veel 25 apr 2011 #26 [rquote=1919689&tid=146695&author=hennyw]ik heb privacy glass, vindt dat donker zat. Dat zou ik het liefste ook hebben maar daar heb je geen keus in bij een 2e hands auto Het geeft een sportieve uitstraling aan de auto vind ik
[rquote=1919689&tid=146695&author=hennyw]ik heb privacy glass, vindt dat donker zat. Dat zou ik het liefste ook hebben maar daar heb je geen keus in bij een 2e hands auto Het geeft een sportieve uitstraling aan de auto vind ik
G GRSBK Post best veel 25 apr 2011 #27 [rquote=1919689&tid=146695&author=hennyw]ik heb privacy glass, vindt dat donker zat. Dat zou ik het liefste ook hebben maar daar heb je geen keus in bij een 2e hands auto Het geeft een sportieve uitstraling aan de auto vind ik
[rquote=1919689&tid=146695&author=hennyw]ik heb privacy glass, vindt dat donker zat. Dat zou ik het liefste ook hebben maar daar heb je geen keus in bij een 2e hands auto Het geeft een sportieve uitstraling aan de auto vind ik
Z Zafira2.2 Komt weleens kijken 26 apr 2011 #28 ik heb ze er ook in zitten € 129,- en passen perfect ( wel de klemmetjes goed doen, kan maar op 1 manier ) niet de sonniboy, zijn te duur. Enige verschil is dat het achteruuit scherm uit 2 delen bestaat.
ik heb ze er ook in zitten € 129,- en passen perfect ( wel de klemmetjes goed doen, kan maar op 1 manier ) niet de sonniboy, zijn te duur. Enige verschil is dat het achteruuit scherm uit 2 delen bestaat.
Z Zafira2.2 Komt weleens kijken 26 apr 2011 #29 ik heb ze er ook in zitten € 129,- en passen perfect ( wel de klemmetjes goed doen, kan maar op 1 manier ) niet de sonniboy, zijn te duur. Enige verschil is dat het achteruuit scherm uit 2 delen bestaat.
ik heb ze er ook in zitten € 129,- en passen perfect ( wel de klemmetjes goed doen, kan maar op 1 manier ) niet de sonniboy, zijn te duur. Enige verschil is dat het achteruuit scherm uit 2 delen bestaat.
H hennyw Post best veel 5 mei 2011 #30 @GRSBK wrote:[rquote=1919689&tid=146695&author=hennyw]ik heb privacy glass, vindt dat donker zat. Dat zou ik het liefste ook hebben maar daar heb je geen keus in bij een 2e hands auto Het geeft een sportieve uitstraling aan de auto vind ik of langer zoeken. heb ik ook gedaan 8)
@GRSBK wrote:[rquote=1919689&tid=146695&author=hennyw]ik heb privacy glass, vindt dat donker zat. Dat zou ik het liefste ook hebben maar daar heb je geen keus in bij een 2e hands auto Het geeft een sportieve uitstraling aan de auto vind ik of langer zoeken. heb ik ook gedaan 8)
H hennyw Post best veel 5 mei 2011 #31 @GRSBK wrote:[rquote=1919689&tid=146695&author=hennyw]ik heb privacy glass, vindt dat donker zat. Dat zou ik het liefste ook hebben maar daar heb je geen keus in bij een 2e hands auto Het geeft een sportieve uitstraling aan de auto vind ik of langer zoeken. heb ik ook gedaan 8)
@GRSBK wrote:[rquote=1919689&tid=146695&author=hennyw]ik heb privacy glass, vindt dat donker zat. Dat zou ik het liefste ook hebben maar daar heb je geen keus in bij een 2e hands auto Het geeft een sportieve uitstraling aan de auto vind ik of langer zoeken. heb ik ook gedaan 8)